Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Permanente BD-badge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Permanente BD-badge

    Hallo Bd'ers,

    niet echt effectief fotografie gerelateerd maar toch post ik het in Algemeen. Indien te storend kunnen de forum admins dit topic gerust ergens anders zetten.

    In mijn thread ter loving van teddy voor de organisatie van de SD in de Antwerpse haven heb ik de volgende vraag gelanceerd:

    Als laatste zou ik misschien een idee willen lanceren. Zou het niet handig zijn om een soort "vaste" BD-badge te maken? Misschien dat we hier een Challenge of een oproep voor kunnen doen zodat er verschillende ontwerpen kunnen worden ingestuurd/geëvalueerd en dat iemand (en waarom zou ik dat dan niet doen eigenlijk) dan deze badges aanmaakt. Ik had gedacht aan een afdruk (ter grootte van een bankkaart ofzo) die ik dan zou plastificiëren met een speldje of klemmetje achteraan. De leden zouden deze dan kunnen krijgen tegen kostprijs (de laminering, de klemmetjes) maar dit zou volgens mij zeker niet hoger moeten komen dan 2EUR/badge. Voor elke SD of bijeenkomst kan deze badge dan gebruikt worden.

    Ben benieuwd of de andere BD'ers dit een goed idee vinden. En wat denkt het bestuur ervan?
    Do or Do Not - There is no try ...
    www.giantpat.be

  • #2
    hallo Giantpad

    Ik vind dit een heel goed idee want die plakstickers laten vaak los onder de riemen van de tassen.
    Als het doorgaat kun je er voor Coby en NoName alvast maken

    Groetjes Coby
    Nikon D100,
    Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
    www.langenacker.nl

    Comment


    • #3
      OK, maar verander dan 'Tom's madam' in Maggy.

      PS : Superman, ga jij mee op 10-08 ?

      Comment


      • #4
        yep goed idee giantpat, voor mij zeker ook eentje

        digiron

        Comment


        • #5
          ikke wil er ook ééntje!
          en ik wil ook meedoen aan de prijskamp
          hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
          member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
          visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

          Comment


          • #6
            Tof idee giantpad , als het zover komt mag je er eentje voor mij (Erik.D) en eentje voor mijn vrouw ( Trees.K ) maken .

            Groeten

            Erik.D en Trees.K

            Comment


            • #7
              Blijkbaar zien er héél wat mensen het nut ervan in ... goed zo ... nu even een aantal grafische geniën aan het werk zetten om tot een tof ontwerp te komen ...

              Jaja, weet jij hoe we dit zouden kunnen organiseren? Zie je (of jullie) dit zitten? Wat vind je (jullie) van dit idee?

              mvg,
              Giant Pat

              P.S.
              no hard feelings hoor maar ik zie, vooral Noorderburen, mij aanspreken met Giantpad (met een D), het is wel Gianpat (met een T) of Giant Pat, zoals je wil. Ik maak veel lawaai (SD'ers hebben dat al wel eens kunnen meemaken) maar kwaken is daar nog niet bij hahaha
              Do or Do Not - There is no try ...
              www.giantpat.be

              Comment


              • #8
                Originally posted by giantpat
                Jaja, weet jij hoe we dit zouden kunnen organiseren? Zie je (of jullie) dit zitten? Wat vind je (jullie) van dit idee?
                Moet kunnen lijkt me. Misschien verder een en ander bekijken via email (peter@belgiumdigital.com) als er voldoende belangstelling is? Let wel... mijn ervaring met BD badges is dat er nogal wat opvolgingswerk aan is.

                Mensen bestellen, maar schrijven het verschuldigde bedrag niet over. Of doen dit pas 2 - 3 weken later, enz..

                mvg,
                peter

                Comment


                • #9
                  Er bestaan van die houderkes waar zoiets perfekt in past ... kzal eens zien of ik nog zoiets liggen heb, trek er dan wel een fotoke van

                  Maar het idee is in ieder geval prima en gaat ons naar de toekomst toe dan nog enkel wat werk geven voor de nieuwkomers ... dus ook rekening houden met blanco exemplaren eventueel

                  Comment


                  • #10
                    Prima idee !!

                    Maak voor 1/2trouwboek en mezelf maar een, zullen hem zeker nog nodig hebben

                    Comment


                    • #11
                      Hee GP, goed idee .
                      Toen ik de titel las dacht ik eerst: We hebben toch al een bd-badge?
                      En daarna: zou hij een tattoo van BD hebben laten zetten?
                      Maar het werkelijke idee vind ik nóg beter.
                      Het lijkt met niet zo'n probleem om een naambadge te maken met het logo van BD en de naam van het lid (hoewel ik zelf niet zo onderlegd ben op dat gebied).

                      ps. Als er we wat bovenop doen, is het misschien een leuke extra inkomstenbron voor BD? Serieus.
                      Hoe dan ook: ik wil er zeker één.

                      Jacki
                      Meer foto's op Mukblog

                      Comment


                      • #12
                        Prima idee is dat! Eventueel naast de nickname ook de echte naam vermelden? Mijn namen mogen alvast in plastiek gedraaid worden
                        Peter
                        Turn beauty inside out!

                        Canon Stuff

                        http://users.telenet.be/Drah/

                        Comment


                        • #13
                          Daar hadden we 't al eens over gehad???
                          Een permanente BD badge..; Zoiets als een Perskaart???

                          Comment


                          • #14
                            awel Mic, dat begint er al op te lijken ... maar dit voorbeeld is wel wat rechtlijnig. Misschien wat frivoler? Wat kunstiger? We mogen dit natuurlijk niet over 1 nacht ijs laten gaan ...

                            Peter, ik zal je contacteren via email...

                            mvg,
                            Giant Pat
                            Do or Do Not - There is no try ...
                            www.giantpat.be

                            Comment


                            • #15
                              Zoals je kon vermoeden mogen Tom en Maggy ook op de lijst.

                              Comment

                              Working...
                              X