Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mötorhead @ Rock Zottegem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mötorhead @ Rock Zottegem

    een podium van bijna 2 meter hoog en dan nog eens monitors en Lemmie en zijn compagnion stonden dan nog eens zo'n 2 à 3 meter ver op het podium.
    Je kon er nauwlijks bij, maar hier toch enkele probeersels.
    Jammer dat hij gedurende de eerste 3 songs zijn hoed aan had waardoor zijn ogen meestal in het duister zaten




    hier zie je duidelijk nog een beetje monitor maar ik wou het erop laten omdat het bovenaan ook naar het zwart toeloopt



    deze is niet zo scherp maar één van de weinige momenten (tijdens de eerste 3 songs) dat ze samen stonden.

    copyright Damusic.be
    Last edited by jonez; 14 juli 2008, 17:23.
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

  • #2
    Re: möterhead @ Rock Zottegem

    Ik heb u gezien had ik wat vroeger geweest met mijn accreditatie aan te vragen stond ik misschien naast u

    Het waren inderdaad moeilijke omstandigheden voor de fotografen. Maar de lichtshow was wel om U tegen te zeggen.

    chique shots , toch erg goed belicht. ook gepaste DOF bij de eerste.

    uit nieuwsgierigheid

    hoelang mocht je shooten bij motorhead ?
    Mvg,
    Marijn

    My Flickr

    Comment


    • #3
      Re: möterhead @ Rock Zottegem

      Gezien de omstandigheden erg deftig werk.

      Die schaduw van de hoed is idd. een beetje jammer en met zo een podium voor je neus is het heel moeilijk werken. Was het niet mogelijk om vanuit het publiek foto's te maken? .........heeft met zulke podia vaak meer mogelijkheden.

      Welke iso heb je hier gebruikt?

      Ik neem aan dat je nog wat reeksjes in petto hebt......mss ook van Blondie?
      facebook

      Comment


      • #4
        Re: möterhead @ Rock Zottegem

        mötorhead 3 nummers zoals gebruikelijk. enkel freaky age en el guapo stuntteam gans de set.

        alles op iso 1600 bij möterhead, bij de andere groepen hier en daar naar 800 kunnen zakken.
        Heb enkel de vrijdag kunnen gaan, maar ik hoor dat blondie toch ondermaats presteerde.
        't was al erg genoeg om met mijn rugzak met materiaal terug buiten te geraken door de zaal (tent), laat staan dan nog eens uw toestel uit te halen.
        Dacht vanop de VIP tribune eens te proberen maar dat stond daar ook goe vol, ben dan maar na een nr of 5 in de VIP naar de rest van het concert gaan kijken op een groot plasmatv dat er stond. Op't gemak met een chipke en een pintje... precies nen dvd maar met de klank vanuit de tent naast me
        Last edited by jonez; 14 juli 2008, 17:26.
        WWW.JOPIX.BE
        Just one click away...

        Comment


        • #5
          Re: mötorhead @ Rock Zottegem

          en Blondie mocht je enkel fotograferen vanaf de PD, die achteraan de gigantische tent bevond...
          Panoramix

          Comment


          • #6
            Re: mötorhead @ Rock Zottegem

            Knap werk! Vind de 3de de knapste.

            Hoe vond je het licht bij Freaky age en El Guapo?

            Comment


            • #7
              Re: mötorhead @ Rock Zottegem

              Ja Jonesy, in Peer tijdens Bluesfestival afgelopen weekend ook zo een rot hoog podium voor onze neus. Gelukkig was de frontstage bijna 3 meter breed.
              Diene Lemmie wordt er ook niet mooier op.
              Knappe reeks, de omstandigheden in acht genomen.

              Greetz,

              Hans
              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

              Comment


              • #8
                Re: mötorhead @ Rock Zottegem

                Knappe foto's van een geweldig concert Jammer idd van zijn hoed.


                @jones: blondie ondermaats? Dan heb ik toch een ander optreden gezien. Kwam wat traag op gang en 't geluid was in tegenstelling tot de rest van het festival echt slecht, maar eens ze aan de hits begon
                Clem Burke was weer zijn eigen hyperkinetische zelve en Chris Stein stond wat apatisch te rammen op zijn gitaar. En madam Harry was voor een keer wel goed bij stem. Topoptreden
                En Joe Jackson... zijn daar geen foto's van? Zelden zo genoten van een optreden op een festival.
                http://www.dannydemeyer.be

                Comment

                Working...
                X