Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

We don't belong - Dean

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • We don't belong - Dean

    Gisteren na lange tijd mijn camera nog eens meegenomen naar een kleine kermis met tent waar deze jonge Rocker kwam optreden.
    Lichtomstandigheden waren niet al te best maar moeilijk gaat ook zeggen ze toch


  • #2
    Re: We don't belong - Dean

    Technisch is deze foto dik in orde....mooie kleuren en lekker scherp

    Persoonlijk ben ik geen liefhebber van microfoons die een groot deel van het gezicht bedekken.......zeker bij close-ups omdat dan de gezichtsuitdrukking de bepalende factor is......probeer dan ook meestal naar goede momenten te zoeken waarbij de micro zo weinig mogelijk in de weg staat....maar toegegeven dat lukt niet altijd .......
    facebook

    Comment


    • #3
      Re: We don't belong - Dean

      ik heb enorm genoten van het optreden. is echt wel de moeite om is bezig te zien.
      ik vond de foto echt wel goed, maar inderdaad, door de microfoon is een deel van het gelaat bedekt.
      volgende keer beter, ik wacht nu op brahim (zonder micro )
      nu kijk ik voluit uit naar de nieuwe foto's van gisteren
      life is a gift

      Comment


      • #4
        Re: We don't belong - Dean

        Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
        Technisch is deze foto dik in orde....mooie kleuren en lekker scherp

        Persoonlijk ben ik geen liefhebber van microfoons die een groot deel van het gezicht bedekken.......zeker bij close-ups omdat dan de gezichtsuitdrukking de bepalende factor is......probeer dan ook meestal naar goede momenten te zoeken waarbij de micro zo weinig mogelijk in de weg staat....maar toegegeven dat lukt niet altijd .......
        beter had ik het zelf niet kunnen verwoorden... aargh die micro's toch altijd weer, ze zouden die moeten verbieden

        Comment


        • #5
          Re: We don't belong - Dean

          Mooi plaatje.
          Achtergrond
          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

          Comment


          • #6
            Re: We don't belong - Dean

            Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
            Technisch is deze foto dik in orde....mooie kleuren en lekker scherp

            Persoonlijk ben ik geen liefhebber van microfoons die een groot deel van het gezicht bedekken.......zeker bij close-ups omdat dan de gezichtsuitdrukking de bepalende factor is......probeer dan ook meestal naar goede momenten te zoeken waarbij de micro zo weinig mogelijk in de weg staat....maar toegegeven dat lukt niet altijd .......
            Ik volg je volledig
            pixelpusher

            Comment

            Working...
            X