Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gorki @ vijverfestival

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gorki @ vijverfestival

    Leuk en gratis festival met mooie affiche. Na Gorki was het de beurt aan Milow (foto's volgen).

    Jammer dat het podium maar povertjes belicht was, maar ja, oordeel zelf...




    1/160 / F2.8 / ISO 1600 @117mm



    1/320 / F2.8 / ISO 3200 @ 175mm



    1/400 / F2.8 / ISO 3200 @ 175mm

    Groetjes,

    M.
    Canon 50D bijhorend glas / Olympus E-420 met Leica 14-50mm 2.8-3.5 en Oly 25mm 2.8 / Canon G7

  • #2
    Re: Gorki @ vijverfestival

    Vossie staat er schitterend op
    Alleen vind ik het jammer dat op de eerste nog net dat stukje (bas?)gitaar op staat
    Nikon D80 / AF-S DX Nikkor 18-135mm f3.5-5.6G / AF-S VR Micro-Nikkor 105mm f2.8G IF-ED / Tokina AT-X Pro 12-24 f4 (IF) DX

    Comment


    • #3
      Re: Gorki @ vijverfestival

      Amai, gij zijt ne snellen Ik was daar ook met toestel, zal je wel gezien hebben Ik moet nog aan mijn foto's beginnen! Volgorde 2,3,1! nice work

      Comment


      • #4
        Re: Gorki @ vijverfestival

        amai......zulke kwaliteit op iso 3200 kan ik met mijne 30 d enkel maar behalen op iso 800......heb je nog extra ontruist?
        ......de goesting om me eens ene 5d aan te schaffen wordt alsmaar groter.

        duidelijke voorkeur voor nr.2.
        facebook

        Comment


        • #5
          Re: Gorki @ vijverfestival

          Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
          amai......zulke kwaliteit op iso 3200 kan ik met mijne 30 d enkel maar behalen op iso 800......heb je nog extra ontruist?
          ......de goesting om me eens ene 5d aan te schaffen wordt alsmaar groter.

          duidelijke voorkeur voor nr.2.
          Twas de eerste keer met mijn nieuwe 5d en ik ben ook aangenaam verrast. De ISO 3200 was bij momenten pure noodzaak wegens weinig licht maar voor webprint of print op A4 is dat blijkbaar goed bruikbaar. Ik heb wel een beetje ontruist met noise ninja, maar zeer matig (eigenlijk hou ik niet meer van ruis dan van het 'digitale' effect dat je krijgt bij ontruizen).

          Op dpreview en andere reviewsites zeggen dat de lichtgevoeligheid vergelijkbaar is met 20d/30d maar mijn ervaring op de 20d bevestigt dat alleszins niet.

          Ik heb de 5d alleen gekocht omdat hij zo sterk in prijs is gedaald en ik ondertussen wel al een paar niet-EFs lenzen heb... nu hebben die lenzen dus twee functies Ik kan je het dus alleen maar aanraden ...
          Canon 50D bijhorend glas / Olympus E-420 met Leica 14-50mm 2.8-3.5 en Oly 25mm 2.8 / Canon G7

          Comment

          Working...
          X