Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gitaargrootheden op GMM (pt 2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gitaargrootheden op GMM (pt 2)

    hierbij nog enkele gitaristen waarvan ik erg onder de indruk was.









    Last edited by jaak56; 13 juli 2008, 14:25.
    facebook

  • #2
    Re: gitaargrootheden op GMM (pt 2)

    Hum, bij de 1e is er toch wel deftig iets misgelopen. Lijkt me op een verloren foto die je nog hebt proberen redden.

    Tweede en de derde zijn wel leuk. Bij de derde had ik trouwens het idee dat hij z'n gebit vergeten was
    Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
    http://digital.raptor-tec.be

    Comment


    • #3
      Re: gitaargrootheden op GMM (pt 2)

      Oorspronkelijk geplaatst door kris_vdm Bekijk bericht
      Hum, bij de 1e is er toch wel deftig iets misgelopen. Lijkt me op een verloren foto die je nog hebt proberen redden.

      Tweede en de derde zijn wel leuk. Bij de derde had ik trouwens het idee dat hij z'n gebit vergeten was
      Kris, blijkbaar mis is ik een aantal zaken vanop mijn scherm......kan je de misgelopen aspecten van deze foto even toelichten ...
      Vooral omdat ik zeker niet het gevoel had dat er hier echt iets mis gelopen is doordat ik een verloren foto had proberen te redden.....ik had enkel wat contrast toegevoegd om de wolkenpartijen wat meer te benadrukken ........ik had me bij deze keuze vnl laten leiden door de aanstekelijke pose en blik van Bjorn Gelotte.......maar blijkbaar ben ik wat andere aspecten uit het oog verloren

      Voor alle duidelijkheid, de oorspronkelijk geposte is vervangen door het origineel zonder enige nabewerking. De oorspronkelijk geposte foto staat: hier

      Kritische bemerkingen worden ten zeerste gewaardeerd..

      Oorspronkelijk geplaatst door kris_vdm Bekijk bericht
      Bij de derde had ik trouwens het idee dat hij z'n gebit vergeten was
      ....ja die Doug Scaratt is ook niet meer van de jongste.
      Maar de muziek van Saxon staat nog steeds als een huis. Oerdegelijke metal!
      facebook

      Comment


      • #4
        Re: gitaargrootheden op GMM (pt 2)

        Wederom prachtige foto's !
        Welke nabewerking heb je toegepast op de laatste foto?
        canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

        Comment


        • #5
          Re: gitaargrootheden op GMM (pt 2)

          Oorspronkelijk geplaatst door gothtim Bekijk bericht
          Welke nabewerking heb je toegepast op de laatste foto?
          enkel wat usm en een klein beetje met de levels geschoven ......
          facebook

          Comment


          • #6
            Re: gitaargrootheden op GMM (pt 2)

            Geef mij maar de tweede
            Canikon 40D - D200, D300

            Comment


            • #7
              Re: gitaargrootheden op GMM (pt 2)

              Originele is inderdaad stukken beter dan deze die achter het linkje staat.
              Voor mij ook de tweede hoor, mooi licht.

              Hans
              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

              Comment


              • #8
                Re: gitaargrootheden op GMM (pt 2)

                Hoi, sorry dat ik nu pas reageer (beetje uit het oog verloren). Wel,de toevoeging van contrast resulteerde in dat z'n arm en gezicht onnatuurlijk rood zijn (alsof hij te lang in de zon gelegen heeft zonder zich in te smeren), de tatoos onnatuurlijk grijs werden, en dat z'n haar een grijs vlak werd. De pose etc is goed hé, begrijp me niet verkeerd. Er was duidelijk iets mis met de foto. De originele die je gepost hebt is stukken (!) beter.

                Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
                Kris, blijkbaar mis is ik een aantal zaken vanop mijn scherm......kan je de misgelopen aspecten van deze foto even toelichten ...
                Vooral omdat ik zeker niet het gevoel had dat er hier echt iets mis gelopen is doordat ik een verloren foto had proberen te redden.....ik had enkel wat contrast toegevoegd om de wolkenpartijen wat meer te benadrukken ........ik had me bij deze keuze vnl laten leiden door de aanstekelijke pose en blik van Bjorn Gelotte.......maar blijkbaar ben ik wat andere aspecten uit het oog verloren

                Voor alle duidelijkheid, de oorspronkelijk geposte is vervangen door het origineel zonder enige nabewerking. De oorspronkelijk geposte foto staat: hier

                Kritische bemerkingen worden ten zeerste gewaardeerd..



                ....ja die Doug Scaratt is ook niet meer van de jongste.
                Maar de muziek van Saxon staat nog steeds als een huis. Oerdegelijke metal!
                Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
                http://digital.raptor-tec.be

                Comment


                • #9
                  Re: gitaargrootheden op GMM (pt 2)

                  Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
                  Kritische bemerkingen worden ten zeerste gewaardeerd.
                  Oja, ik wou niet muggeziften hé, ik had al knappe foto's van je gezien de afgelopen dagen, en dan viel die eigenlijk wel een beetje op. Ik zou het niet beter gekunnen hebben (in tegendeel).
                  Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
                  http://digital.raptor-tec.be

                  Comment

                  Working...
                  X