Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stadwandeling of tips voor Namen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stadwandeling of tips voor Namen

    Als het weer wat mee zit staat, zou ik een van de dagen eens een dagje naar Namen willen afzakken, maar ik ken de stad niet echt.

    Wie kent er mooie 'fotografische' settings ?
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

  • #2
    Re: Stadwandeling of tips voor Namen

    Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
    Als het weer wat mee zit staat, zou ik een van de dagen eens een dagje naar Namen willen afzakken, maar ik ken de stad niet echt.

    Wie kent er mooie 'fotografische' settings ?
    Namur is niet al te groot maar gezellig! Aangename pleintjes om te vertoeven en zeer lekker eten! Een stadplannetje is praktisch.
    Vermijd de grote "13 in een dozijn" winkelstraten maar duik in de smalle autovrije straatjes (vol met verrassende kleine winkeltjes).
    "Straatleven" en "Architectuur" zijn daar de grootste troeven denk ik, bijvoorbeeld:
    • De kant van het water (Samber&Maas): de huizen aan het water, de indrukwekkende citadel, natuur en het Parc Louise-Marie ... aan de voet van de cidadel denk ik dat je boottipjes kan boeken.
    • De omgeving van de Place d'Armes met o.a. het stadhuis, de Tour St-Jacques, het Théatre Royal,
    • mooie artdeco-architectuur in de omgeving van het station
    • de kerk van Saint-Loup (het interieur, en vooral voor het plafond!)

    Comment


    • #3
      Re: Stadwandeling of tips voor Namen

      Wie kent er mooie 'fotografische' settings ?
      Ik vind dit een wat rare vraag. Mooie fotografische settings leiden bijna automatisch tot beelden van 13 in een dozijn. De echt interessante beelden ontdek je "stoemelings" ter plaatse.

      Comment

      Working...
      X