Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD safari Lillo (of toch niet ?)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD safari Lillo (of toch niet ?)

    Teddy,

    Bangelijk, eindelijk eens een gelegenheid waarbij ik een aantal BD'ers beter kon leren kennen.
    Deze dag was gewoonweg geslaagd, zelfs het weer was in orde.
    Perfect gewoon. Zulke dagen moeten er meer zijn.


  • #2
    Inderdaad het was reuze, keineig, tof, cool.
    De eerste foto's zijn aan het uploaden.
    Ze koooomen...

    Comment


    • #3
      Hallo allemaal,

      Het was me idd het dagje wel. Ik heb dan wel geen foto's genomen, maar ik heb sommigen onder jullie blij gemaakt door ze mee bij me achterop de motor mee te nemen.

      De organisatie was écht wel ok! Alles netjes geregeld, én op tijd

      Mochten er foto's van me genomen zijn, ben ik daar natuurlijk érg in geïnteresseerd (ik werd op mijn stickertje Mr Nico genoemd, en reed met de zilverkleurige Honda Deauville toermotor).

      Bedankt Teddy Bear en alle anderen voor deze fijne dag, misschien zien we elkaar op een volgende gelegenheid wel weer.

      Ow ja, na een hele tijd afwezigheid in de wereld van fotografie, kreeg ik vandaag toch weer kriebels... Misschien toch maar eens zo'n digitaal ding aanschaffen dan?
      The surest sign that intelligent life exists somewhere else in the universe, is that they don't even TRY to contact us.

      Comment


      • #4
        Ja, zelfs superman was aanwezig.


        en hoe laat was het nu eigenlijk in den molen?

        Comment


        • #5
          Originally posted by Tom
          Teddy,
          Bangelijk, eindelijk eens een gelegenheid waarbij ik een aantal BD'ers beter kon leren kennen.
          Deze dag was gewoonweg geslaagd, zelfs het weer was in orde.
          Perfect gewoon. Zulke dagen moeten er meer zijn.
          Het was een top dag Teddy-Bear, bedankt.
          Maar waarom deze BD'er de andere kant op kijken is mij een raadsel

          "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
          Member of Han Fan Clan
          Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

          Comment


          • #6
            Hallo,

            Teddy-Bear, erg bedankt voor deze erg leuke dag ...
            Zeker voor herhaling vatbaar - met dezelfde ingrediënten ...

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Ted bedankt.
              Een prachtige dag, een sublieme organisatie, een toffe bende en schitterend weer, zeker voor herhaling vatbaar.
              Vergeet zeker de begeleidende motards niet te bedanken voor hun professionele begeleiding.
              Dirk

              Comment


              • #8
                Teddy Bear, bedankt voor deze prachtige echt geslaagde Shooting. Je bent echt een kei in 't organiseren.
                En Jesukke bedankt voor 't mooie weer.
                en iedereen die meegeholpen heeft, ( vooral de mottomannen/vrouwen) bedankt voor deze dag.

                Comment


                • #9
                  Heyooooooooooo TeddyBear en 1/2 Trouwboek
                  Hartstikke bedankt voor de gezellige momenten; het was een kei-leuke en boeiende dag! Girrrrrrrrrrrrrrrly en Sammeke hebben zich ontzettend geamuseerd!
                  Leuk ook om enkele BD'rs in real te hebben leren kennen ... En wat de organisatie voor deze shooting betreft: TOP!
                  Ook bedankt aan de motards die zo vriendelijk waren (onervaren?!) duozitters mee te nemen ... ikke heb de smaak wel weer serieus te pakken gekregen!!! 'k Denk dat ik dan ook nog sneller zal trouwen, dan in gedachten gepland!
                  Sam greetzzzzzzz U
                  -------------------------------------------
                  Never apologize for showing feeling.
                  When you do so, you apologize for the truth.
                  -------------------------------------------
                  Canon Stuff

                  Comment


                  • #10
                    Yep Tom het was voor iedereen een bangelijke dag en tof om zo
                    ook de andere Bd'rs te leren kennen.
                    Deze schooting was perfect en tot in de puntjes verzorgd en hopen
                    echt op een vervolg
                    Thx ALLEN

                    btw : laat die album maar komen
                    Respect begint bij uzelve

                    Comment


                    • #11
                      Er staat hiet geen schreiend ventje bij om aan te tonen dat het héél erg is dat we er niet bij waren...
                      Mooi!
                      Daar is plezier gemaakt zo te zien....
                      hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
                      member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
                      visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

                      Comment


                      • #12
                        Hallo Teddy-bear en 1/2trouwboek,en ook de mensen die ons zo goed begeleid hebben, bedankt voor de hartstikke leuke, gezellige en gevarieerde en goed georganiseerde dag, we hebben ontzettend genoten, dit ook namens Corrie en Frank.

                        Groetjes Coby en NoName
                        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                        www.langenacker.nl

                        Comment


                        • #13
                          Hey Teddy-bear en 1/2trouwboek

                          Twas gewoon reuze, 200% geslaagd, geen woorden voor!!

                          Dat blijven plakken tot 24u was ook gezellig, de wekker maandagmorgend om 5u40, daar ga ik het hier niet over hebben

                          Comment


                          • #14
                            Hallo luitjes, ik heb al uitgebreid genoten van de verschillende albums die gepost werden.
                            Maarreuh , ik mis eigenlijk nog steeds één foto, nl. de groepsfoto op de trappen van Metropolis... Staat die al ergens on-line, of kan die alsnog gepost worden a.u.b.?
                            'k Zie jullie iig op een volgende meeting weer!
                            The surest sign that intelligent life exists somewhere else in the universe, is that they don't even TRY to contact us.

                            Comment


                            • #15
                              Heb juist mijn albummeke af (seffens posten), die groepsfoto staat er in

                              Als je het origineel formaat wil, stuur dan maar een mailtje naar mij.

                              Comment

                              Working...
                              X