Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Immortal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Immortal

    Drie dagen constant kunnen shooten op Graspop Metal Meeting leverde uiteraard heel wat materiaal op. Naast bekende bands zoals Whitesnake, Judas Priest, Kiss, Def Leppard,.....waren er tevens een reeks bands waarvan ik vermoed dat ze op dit forum niet zo gekend zijn.

    Tussen al die plaatjes van 'normale' muzikanten, nette zangers en mooie zangeressen die hier in showcase gepost worden zal ik in de komende periode af en toe voor wat afwisseling kunnen zorgen.

    Ik zal maar beginnen met het "ergste" geval: het Noorse IMMORTAL .
    Het belangrijkse thema in hun muziek: het landschap van het woeste noorden.
    Hun optreden was, net zoals hun muziek, beklemmend ijzig...... deze foto's ook hoop ik...






    Last edited by jaak56; 8 juli 2008, 07:25.
    facebook

  • #2
    Re: Immortal

    Dit was een van de hoogtepunten voor mij op graspop, in een ver verleden grote fan geweest, enigste black metal dat ik kon verdragen.

    Mooie plaatjes! volgorde: 1,3,2

    Comment


    • #3
      Re: Immortal

      voor mij was dit er toch wat over.
      Meestal kan ik het muzikale van dit soort groepen best apreciëren maar zodra er enen zijn mond open doet en begint te brullen heb ik het wel gezien.
      ik hou wel van foto 3. nr 2 vind ik de minste
      WWW.JOPIX.BE
      Just one click away...

      Comment


      • #4
        Re: Immortal

        Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
        voor mij was dit er toch wat over.
        Meestal kan ik het muzikale van dit soort groepen best apreciëren maar zodra er enen zijn mond open doet en begint te brullen heb ik het wel gezien.
        ....om naar de halve liter stand te kunnen gaan zeker

        black metal is zeker mijn geliefkoosd muziekgenre niet...... maar Immortal is dan wel een grote uitzondering.....heel speciaal ......geen satanische toestanden enzo......hun gekrijs tussen het monotone gitaarwerk werkt hier echter zeer goed .....maar ik kan me best voorstellen dat 99% de knop dicht draait
        facebook

        Comment

        Working...
        X