Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

My Dying Bride @ Graspop 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • My Dying Bride @ Graspop 2008

    Samen met Anathema en Paradise Lost is MDB lange tijd lid van de Grote Drie van de duistere metal met zijn typische atmosfeer, melancholie en donkere romantiek.

    Voor mij alvast één van de muzikale hoogtepunten op Graspop. En samen met Die Mannequin en Arch Enemy de band waar ik het meest naar uitkeek om te fotograferen. Statisch........dat wel ..........maar heel sfeervol....









    facebook

  • #2
    Re: My Dying Bride @ Graspop 2008

    Dit was gewoon een super optreden! Heb ik zo van genoten.Sorry, maar voor mij was het optreden van MDB stukken beter dan dat van Kiss
    Goede platen, vooral nummer 3 (naar mijn mening).
    Jammer van de rode ogen in de eerste, maar hé: who's perfect?
    Net daarom wou ik toen mijn flits niet gebruiken. De sfeer had zijn maximum bereikt en dat wou ik niet verliezen. Dat heeft waarschijnlijk te maken met wie waar zijn prioriteiten legt.
    canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

    Comment


    • #3
      Re: My Dying Bride @ Graspop 2008

      Flits of niet, deze platen zijn wel scherp.
      Die rode ogen geven iets extra vind ik. Spooooky
      Horen bij deze doommetal
      Great work Jaak
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

      Comment


      • #4
        Re: My Dying Bride @ Graspop 2008

        Oorspronkelijk geplaatst door gothtim Bekijk bericht
        Dit was gewoon een super optreden! Heb ik zo van genoten.Sorry, maar voor mij was het optreden van MDB stukken beter dan dat van Kiss
        Ik ben het daar voledig mee eens.....het tegendeel heb ik toch niet beweerd. Muzikaal stelde het optreden van Kiss idd. niet veel voor. Maar de show vond ik wel goed.

        Oorspronkelijk geplaatst door gothtim Bekijk bericht
        .
        Jammer van de rode ogen in de eerste, maar hé: who's perfect?
        Net daarom wou ik toen mijn flits niet gebruiken. De sfeer had zijn maximum bereikt en dat wou ik niet verliezen. Dat heeft waarschijnlijk te maken met wie waar zijn prioriteiten legt.
        Mja een fotograaf moet voortdurend compromissen sluiten om het gewenste effect te bereiken. Enkel door lichtjes in te flitsen kon ik in dit geval voldoende scherpte krijgen.......met weliswaar een beperkte afbreuk aan de sfeer.....het was dat of niets, want onscherpe foto's probeer ik steeds te vermijden ......en die rode oogjes had ik eerst weggeshopt maar de foto vond ik hierdoor niet echt beter.....zij hebben idd. (zoals Hans ook al opmerkte) iets spooky.
        facebook

        Comment

        Working...
        X