Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Songcity - Zottegem - de oude garde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Songcity - Zottegem - de oude garde



    Zondag was er het afsluitend concert van de Songcity schrijversweek, met optredens van enkele krasse knarren, zoals Bob Neuwirth, Kit Hain, Elliott Murphy en Ellen Foley, gecombineerd met Sioen, Eva De Roovere, Born Crain en Udo.

    Bob Neuwirth werkte nauw samen met Bob Dylan en schreef "Mercedes Benz" - gekend van Janis Joplin

    Melancholiek en rustig op het podium, maar hij verraste me later die avond door plots op mijn schouder te tikken in de frontstage. Of ie effen door mocht, hij wou ook wat foto's nemen van het concert!




    Elliot Murphy en Olivier Durand. Spektakel!




    Ellen Foley, de vrouwelijke stem in Meatloaf's Paradise by the dashboardlights - felle madam!




    Morgen zoek ik er nog enkele uit van de jongere singer-songwriters...
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

  • #2
    Re: Songcity - Zottegem - de oude garde

    dat zijn knappe beelden omag! Proficiat! Mijn duidelijke voorkeur gaat naar nummer 2 Een van de komende post ik ook mijn beelden van het concert, ondanks het blauwe armbandje heb ik wel alle foto's vanuit het publiek genomen. De 70-200 vond ik wat te veel van het goede om vanuit de frontstage te gebruiken

    Comment


    • #3
      Re: Songcity - Zottegem - de oude garde

      nette reeks met nr.2 als absolute uitblinker.
      bij nr.1 mis ik de nodige expressie, maar technisch een heel mooie foto
      bij nr.3 heb je een heel mooi moment, maar de onderbelichting van het hoofd van Elliot een minpuntje.
      facebook

      Comment

      Working...
      X