Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling : Sigma 18-50mm f/2.8 EX

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Interessepeiling : Sigma 18-50mm f/2.8 EX

    Ik zou mits een goed bod mijn Sigma 18-50mm f/2.8 EX lens willen verkopen omdat ik de Canon EF 17-40L f/4 USM wil aankopen. Ik ga op termijn namelijk overschakelen op full-frame en dan kan ik deze lens jammer genoeg niet meer gebruiken.

    De lens is in goede staat : zeer weinig gebruikssporen op de lens zelf, glas is in zeer goede staat, zonnekap enkele krasjes. Heeft altijd een filter opgezeten die eventueel ook mee verkocht wordt. Enige wat er echt aan scheelt is dat er een klein stukje van de "rail" voor de zonnekap op te schuiven is afgebroken (was zo bij aankoop) maar dit vormt geen enkel probleem bij het opschuiven van de inbegrepen zonnekap.

    Lovende review op Photozone.de spreekt voor zich. Deze lens is vanaf f/4 heel scherp maar ook zeker vanaf 2.8 bruikbaar.

    Foto's van de lens :





    Foto's genomen MET de lens : alle party-pics op www.photastic.be

    Als ik een goed bod zou krijgen via PM, is ze de jouwe! (vermeld wel of je bod met of zonder filter is)...

    Testen/afhalen in Tienen of Wellen... verzending (liever niet) mogelijk mits extra kosten voor verkoper...
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Working...
X