Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

examens zijn gedaan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • examens zijn gedaan

    De Gentse Gras- en Korenlei 's avonds laat vlak na de examenperiode. Hopelijk lukt het me met deze foto om jullie een beetje van de sfeer te laten genieten ... laat me weten of het gelukt is



    Grtz,
    Tim

  • #2
    Re: examens zijn gedaan

    Heel leuke sfeer, maar ik mis toch een klein beetje scherpte.
    Jochenvde Photography
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: examens zijn gedaan

      'k vind de foto niet slecht, doch ook niet top. Leuke sfeer, maar mis ook wat scherpte. Belichting is prachtig.
      Daar het linkse deel van de foto minder/niet ' bevolkt' is krijg ik niet het ambience sfeertje. Beter was misschien enkel de rechtse helft met de 'mensenketen' als diagonale lijn om een ambience/sfeer foto te krijgen.
      Zowat ik het midden van de foto (ietsje rechtonder middelpunt), in het water het ik ook een 'vreemde' lijn, 0.5cm lang, lijkt me niet meteen een reflectie.
      Niettemin
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment


      • #4
        Re: examens zijn gedaan

        bedankt voor de reactie!
        Scherpte kon idd beter vind ikzelf en wat betreft dat streepje... stofje op m'n sensor vrees ik. Andere foto's hebben net hetzelfde. Bedankt dat je dit opmerkte.

        Comment


        • #5
          Re: examens zijn gedaan

          leuk shot, maar bij F18 krijg je ook het stereffect hoor, had je snelheid wat omhoog gegaan en had de opname misschien wat aan scherpte gewonnen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment

          Working...
          X