Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Fotoshopguru met veel tijd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: Fotoshopguru met veel tijd

    Bovenste beste mensen,

    Een heel lief (maar niet slim) Canadees vriendinnetje van me heeft een aantal foto´s genomen van haar zoon´s graduation.

    U raad het al, zwaar mislukt, flitsers kunnen nu eenmaal geen wonderen verrichten.

    Ze heeft 8 foto´s uitgekozen die ze echt graag zou willen redden
    De plaatjes zijn echter wel een herinnering aan iets wat je maar 1 maal overkomt, dus vraag ik hierbij de hulp van de altijd zo vriendelijke forummers om mij uit de brand te helpen.

    Ik denk dat het niet slim is om de plaatjes hier te posten, maar via icq of msn zijn ze natuurlijk makkelijk te versturen.

    Mijn icq nr is: 168663831
    mijn msn: frogface59@hotmail.com

    Alvast hartelijk bedankt

  • #2
    Stuur ze mij maar op. Wil wel proberen...
    http://www.theafricabug.com

    Comment


    • #3
      kun je ze online zetten ?

      edit: even mijn mail-adres weggehaald voor de spambots
      ToM.___ //Fuji s602.
      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
      It goes to 11 you know? 1 louder.

      Comment


      • #4
        wow, wat een reacties in zo korte tijd

        ok, hier staan zewww.xs4all.nl/~rtholen/reallywannafix

        Veel geluk, de resultaten mogen naar rtholen@xs4all.nl

        of via een messenger zoals ik genoemd heb.

        oh ja, een foto om een indruk te geven van de kleur van de kleding die ze aanhebben is hier te vinden is het bestandje voorbeeld.jpg

        Comment


        • #5
          Effe een vraagje tussendoor. Met welk toestel zijn ze getrokken? Aan de naam te zien een Sony en volgens mij een S85, kan dat kloppen?

          Comment


          • #6
            Originally posted by deg
            Effe een vraagje tussendoor. Met welk toestel zijn ze getrokken? Aan de naam te zien een Sony en volgens mij een S85, kan dat kloppen?

            Volgens de EXIF info is dit getrokken met een JVC GC-QX5HD

            Comment


            • #7
              *kuch* hier is een forum voor *kuch* fotobewerking *kuch*

              Afhankelijk van de foto's, wil ik er mij wel es mee bezighouden, misschhien kunnen acht vrijwilligers elk een foto voor hun rekening nemen, als er echt veel werk aan is gaat niemand acht foto's willen doen vrees ik.


              EDIT: Juist de foto's bekeken wat is er daarmee gebeurd ?
              Simkin.

              portfolio: http://www.megapixel.tk

              Comment


              • #8
                Ik denk dat die reddeloos verloren zijn. Ge gaat een hoop tijd steken in een zeer zwak eindresultaat, en daar heeft niemand echt zin in denk ik.

                megaveel ruis, en doorgebeten kleuren (rood-geel). Er zijn er maar 2-3 bij waar nog een klein beetje aan te doen is. Mits een hoop geduld.
                ToM.___ //Fuji s602.
                www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                It goes to 11 you know? 1 louder.

                Comment


                • #9
                  Ja mensen, het is idd een enorme ramp ment die plaatjes, vandaar dat ik ook mijn toevlucht hier heb gezocht, bij de club van bereidwillige mensen die ook nog eens kunnen toveren

                  Ok, om jullie nog even extra te stimuleren een kopie van de message die ze me hierover stuurde...

                  argh
                  i was thinking of how proud my mom and dad would be of jason,
                  especially my mom with the piano skills he's accomplished, was her favorite instrument,
                  and i've been crying,
                  hard to cry and not let the kids see lol,,

                  Nou, dan pink je toch een traantje weg he?

                  Comment


                  • #10
                    Enorme ramp? Traantjes wegpinken? Wel relatief hoop ik. Zo ja:

                    Originally posted by Plofkop
                    Ja mensen, het is idd een enorme ramp ment die plaatjes, vandaar dat ik ook mijn toevlucht hier heb gezocht, bij de club van bereidwillige mensen die ook nog eens kunnen toveren

                    Ok, om jullie nog even extra te stimuleren een kopie van de message die ze me hierover stuurde...

                    argh
                    i was thinking of how proud my mom and dad would be of jason,
                    especially my mom with the piano skills he's accomplished, was her favorite instrument,
                    and i've been crying,
                    hard to cry and not let the kids see lol,,

                    Nou, dan pink je toch een traantje weg he?


                    Groeten,
                    Ronald
                    http://fotografie.jouwweb.nl/

                    Comment


                    • #11

                      Ja mensen, het is idd een enorme ramp ment die plaatjes, vandaar dat ik ook mijn toevlucht hier heb gezocht, bij de club van bereidwillige mensen die ook nog eens kunnen toveren

                      Ok, om jullie nog even extra te stimuleren een kopie van de message die ze me hierover stuurde...

                      argh
                      i was thinking of how proud my mom and dad would be of jason,
                      especially my mom with the piano skills he's accomplished, was her favorite instrument,
                      and i've been crying,
                      hard to cry and not let the kids see lol,,

                      Nou, dan pink je toch een traantje weg he?

                      Ik geloof dat ik wel van mezelf kan zeggen dat ik een sociaal voelend en meelevend iemand ben maar hierom pink ik echt geen traantje weg, t is me net even te veel een sob story !

                      Wat niet weg neemt dat het sneu is voor je vriendin !

                      Comment


                      • #12
                        Was ook maar een grapje hoor, vandaar die smiley

                        Comment


                        • #13
                          Oh gelukkig plofkop Foto zien er inderdaad niet best uit
                          Vrienden van mij hadden soort gelijke ervaring op hun huwelijk, ik zou toch altijd zorgen dat er bij dat soort belangrijke gelegenheden nog een extra fotograaf is maar goed daar heeft je vriendin nu niks meer aan he

                          Plofkop? (totaal off topic) maar ik zit me af te vragen waar jouw nick vandaan komt Iets met carneval

                          Comment


                          • #14
                            klein kickje... we hebbem natuurlijk voldoende tijd, maar zijn er al resultaten? Post ze gerust hier

                            Comment


                            • #15
                              plofkop, eigenlijk zou deze topic moeten verplaatst worden naar fotobewerking want daar zitten de echte PS cracks !

                              Comment

                              Working...
                              X