Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locatie gezocht voor shoot met nieuwe wagen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locatie gezocht voor shoot met nieuwe wagen.

    Beste leden,

    Ik ben op zoek naar een geschikte locatie voor een shoot van mijn nieuwe wagen.
    Mijn voorkeur gaat uit naar een natuurlandschap in Oost- of West-Vlaanderen (of één van omliggende provincies) die met de wagen te betreden is.
    Morgen ben ik zowiezo aan de kust, dus daar kunnen er ook geschikte locaties voor voorgesteld worden.
    Ik had al een interessante locatie gevonden die me zeer goed beviel, nl. langs de Panoramaroute in Breskens (klik of klik), maar ik vermoed dat die niet met de wagen bereikbaar is (fietsroute).

    Ik hoop op enkele leuke suggesties van jullie leden.

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Locatie gezocht voor shoot met nieuwe wagen.

    Hallo, heb ooit eens een opname moeten doen aan de vuurtoren in Breskens, je kan daar met de auto voor een deel langs de zee rijden, maar hoe je daar komt (éénrichting) weet ik niet meer zo goed. Foto 1 lijkt me verderop te zijn waar geen auto's meer mogen komen. Het beste is als je van bv de kant van Cadzand komt geloof ik (indien je geen gps hebt (denk zelfs dat die weg Panoramaweg noemt (moet op te zoeken zijn), pm me maar, dan zal ik het zo goed mogelijk proberen uit te leggen, of vraag ik het aan een kennis van daar als ik die te pakken kan krijgen vanavond).


    grtz

    Comment


    • #3
      Re: Locatie gezocht voor shoot met nieuwe wagen.

      Heb eens snel gekeken, het is idd de Panoramaweg. Kaartje hier: http://juun.nl/kaart/Breskens (op kaart een beetje naar links navigeren, en dan kom je het tegen)

      Toer wat rond in de streek, je zult zeker nog mooie plekken tegen komen daar in de buurt.

      Comment


      • #4
        Re: Locatie gezocht voor shoot met nieuwe wagen.

        Thx! Ik ga er zeker heen.

        Nog eventueel suggesties van mooie locaties?

        Comment


        • #5
          Re: Locatie gezocht voor shoot met nieuwe wagen.

          DE Panoramaweg is gewoon voor auto's, maar eenrichtingsverkeer, de zuidwest kant is de opening. Het is altijd moeilijk om de opening te vinden. Ook kande Westkapelse zeedijk zijn of de haventjes van Borsele, daar zag ik pas een Belgische auto shoot, of Ellewoutsdijk.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment

          Working...
          X