Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boek over Canon EOS 450D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boek over Canon EOS 450D

    Beste medeforumers

    Ik heb vorige week een EOS 450D gekocht maar kan daar nog niet goed mee overweg, daarom zou ik graag een boek kopen om er beter te leren mee omgaan.
    Kan ik goed doen met dat over de 400D (Digitale fotogarfie Canon EOS400D van Haasz C.) aan te schaffen of is er een (beter) boek speciaal voor de 450D?

    Hopelijk kunnen jullie mij vooruit helpen.

    Met dank en groeten,
    Melkdjefer
    Olivier
    CANON EOS 6DmkII | CANON EOS 450D + batterygrip | EF 24-70 mm f/2.8 L USM | EF 100 mm f/2.8 Macro USM | EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS | EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS | Speedlite 430EX

  • #2
    Re: Boek over Canon EOS 450D

    In de standaard verkopen ze boeken speciaal voor de 450D.
    Ben die verleden week ook gaan halen, weet niet exact de naam zal vanavond thuis eens kijken.
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Boek over Canon EOS 450D

      zal eens kijken mercikes al
      En kun je er veel uit leren?

      Grtz Melkdjefer
      Olivier
      CANON EOS 6DmkII | CANON EOS 450D + batterygrip | EF 24-70 mm f/2.8 L USM | EF 100 mm f/2.8 Macro USM | EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS | EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS | Speedlite 430EX

      Comment


      • #4
        Re: Boek over Canon EOS 450D

        In Juli komt het boek voor de Canon eos 450 d uit bij Easycomputing.Weet niet of dat ook door Haasz geschreven is.Alleen weet ik niet wanneer in Juli :-)
        De pocket volgt in Augustus.
        Canon 70D en wat lenzen

        Comment


        • #5
          Re: Boek over Canon EOS 450D

          Heb een maandje Canon 450D, wil me verdiepen in de mogelijkheden van deze camera. Ik ben op zoek naar een goed boek waar ik me verder kan bekwamen.

          Boek: Bewuster en beter fotograferen met een Canon 450D.
          Auteur: Pieter Dhaeze.

          Is dat een goed boek of is er een andere?

          Comment

          Working...
          X