Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

boeken - cursus - CBT

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • boeken - cursus - CBT

    Dag mensen, ben vrij nieuw in de digitale fotografie,

    moet me zelf een toestel aanschaffen. ik zou voor een a720 is gaan (die zit in mijn budget, geen dslr). ik zou op deze canon a720 de uitgebreide firmware zetten. Op die manier kom ik dicht bij de functionaliteit van een DSLR, zaken zoals raw, histogram... zijn allemaal te zien.

    ik vermeld bovenstaande omdat ik op zoek ben naar een goed boek omtrent fotografie.
    1)een boek dat de beginselen uitlegt van digitale fotografie, of een meer specifiek boek voor mijnt toestel ( alhoewel ik niet denk dat er een boek is over de a720is, ik kan natuurlijk een boek van een dslr canon nemen maar dat is misschien toch verwarrender dan verhelderend); kortom een boek
    dat alle belangrijke zaken uitlegt van digitale photografie

    2)ook zoek ik boeken die meer uitleg geven over hoe te fotograferen maar dan op vlak van kleur, compositie... (hier ken ik werkelijk niets van)

    3)het mogen ook CBT's zijn: of computer based training dvd's, dan schuif je de schijf erin en kijken maar, iemand legt je perfect uit wat te doen. eigelijk gewoon een lesgever die het voor de kamera doet.

    4)Weet iemand een goede digitale photocursus in het brusselse, (liefst centrum).

    5)ik veronderstel dat photoshop het foto programma is bij uitstek ? misschien hierover ook een boek: vooral dan wat je met foto's moet doen: bijvoorbeeld, witbalans, kleurbalans, verscherpen....... dus meer hoe je prachtige foto's moet verkrijgen dan een pure uiteenzetting van hoe photoshop werkt.

    hartelijk dank mensen
Working...
X