Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

elinchrom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • elinchrom

    Ik ben van plan om mij flashes van Elinchrom aan te schaffen. Momenteel ben ik aan het uitkijken naar de Style RX 600 reeks en deze via de skyport aan te sutren. Heeft er hier al iemand ervaring mee met deze flashes in combinatie met de skyport ?.

    Mijn doel zal voornamelijk product en portret fotografie zijn.

    Alvast bedankt.
    www.frame-it.be
    Fotografie & verhuur van Reflecta Digitdia 5000 diascanner(s), Reflecta RPS 7200 negatief scanner en een midformat Reflecta MF5000 scanner, Canon lenzen.

  • #2
    Re: elinchrom

    Tja, de skyports zijn van Elinchrom dus 't kan niet fout gaan zeker ?
    Ik geloof wel dat er een Skyport RX bestaat.

    Tom.

    Comment


    • #3
      Re: elinchrom

      Ja met die skyport RX kan je rechstreeks de style RX van elinchrom aansturen. Via de software kan je waarschijnlijk ook een overzicht behouden van bepaalde projecten.
      www.frame-it.be
      Fotografie & verhuur van Reflecta Digitdia 5000 diascanner(s), Reflecta RPS 7200 negatief scanner en een midformat Reflecta MF5000 scanner, Canon lenzen.

      Comment


      • #4
        Re: elinchrom

        Met de Elinchrom Style RX 600 heb ik al een paar keer gewerkt (BD-Flitsset ) en kan je zeggen dat dit top is .

        - Digitaal gestabiliseerd (afwijking in de belichting van minder dan 0.05 stops).
        - Automatische ontlading bij aanpassing van lichtsterkte.
        - Nauwkeurig instelbaar.
        - Zeer robuust (behuizing is van kunstof waar ook autobumpers van worden gemaakt)

        VZW-leden kunnen deze flitsset voor een prikje uitlenen (bevind zich in Leuven momenteel).

        Op de opendeurdag van studio 73 heb ik met de skyport kunnen werken.
        De Skyport RX kun je zo achteraan de flitser inpuggen en werkt perfect.
        Het antennetje van de zender lijk wel wat aan de minder stevige kant.
        Last edited by zunoel; 24 juni 2008, 08:21.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: elinchrom

          Bedankt, ik denk dat hiermee mijn keuze gemaakt is.
          www.frame-it.be
          Fotografie & verhuur van Reflecta Digitdia 5000 diascanner(s), Reflecta RPS 7200 negatief scanner en een midformat Reflecta MF5000 scanner, Canon lenzen.

          Comment

          Working...
          X