Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaringen vakcolor digitaal bv. ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ervaringen vakcolor digitaal bv. ?

    Ben me al geruime tijd aan het orienteren op een bedrijf die kwalitatief mooie digitale fotoboeken levert. Ik bedoel dat fotobestanden op fotopapier worden geprint en een mooie omslag hebben.

    vakcolor ziet er veelbelevend uit . Na registreren en acceptatie stellen ze software ter beschikking waarmee een fraai boek te ontwerpen is.
    High quality professional printing services for professional photographers in the UK and worldwide. Home of the famous Bellissimo wedding album range.


    Wie heeft ervaringen met dit bedrijf en hun boeken? Via google vind ik weinig ervaringsverhalen

    Alvast bedankt,

    Joost
    canon 30D /canon 400D
    canon ef 50mm1,8 type 1 / ef 17-40 f/4 L
    canon 24-105/F4 L IS /canon 70-200/F2.8 L IS

  • #2
    Re: ervaringen vakcolor digitaal bv. ?

    Resultaten zijn heel erg goed. Heel professioneel. Heb er momenteel mijn 2de boek in bestelling en ik heb al heel veel van hun boeken gezien.

    Enkel in de plooilijn gaan de kleuren "breken". Doordat het fotopapier daar geplooid wordt, krijg je gekleurde strepen die best wel onaangenaam zijn. Maar dat heb je wel bij meerdere leveranciers.

    Ik heb ook al bij Graphistudio besteld, en daar was ik ook zeer tevreden van. Ook hier wel het probleem met de kleurstrepen.

    Graphistudio is enkel voor pro's. Ik dacht Vakcolor ook, maar dat zij iets minder streng zijn.
    www.focusfotografie.be
    www.facebook.com/eviwilmus

    Comment


    • #3
      Re: ervaringen vakcolor digitaal bv. ?

      Ik heb er ook al enkele albums laten printen, en met veel succes.
      Ik heb hier in belgie nog geen enkele gevonden die hetzelfde resultaat kan bieden.

      De software zelf heeft wel een aantal beperkingen, maar die omzeil je door je bestande klaar te maken in Photoshop.
      Canon 5D MkII+30D, EF70-200L, EF24-70L, EF50 1.4, EFS 10-22, Sigma 18-50 2.8, 580EX
      http://photo.wvesoft.com

      Comment


      • #4
        Re: ervaringen vakcolor digitaal bv. ?

        Even verplaatst naar een gepaster forum

        Comment


        • #5
          Re: ervaringen vakcolor digitaal bv. ?

          even deze terug boven halen

          Die software, is die gratis na registratie met BTW nummer? Want dat wordt nergens weergegeven...
          You can trust anyone, just not the little devil inside them...

          Canon EOS 1000D / EF-S IS 18-55mm / EF-S IS 55-250mm

          Comment


          • #6
            Re: ervaringen vakcolor digitaal bv. ?

            Software is gratis ja.
            www.focusfotografie.be
            www.facebook.com/eviwilmus

            Comment

            Working...
            X