Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

webbackup

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • webbackup

    Gebruikt hier iemand Webbackup van Sitehosting of een andere vergelijkbare dienst om zijn foto's te backuppen?

    Wat zijn de ervaringen?

  • #2
    Re: webbackup

    Volgens mij zit er in het abonnement van skynet adsl iets vergelijkbaar. Backup met connected van Ironmountain.
    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
    http://www.stevevandegaer.be

    Comment


    • #3
      Re: webbackup

      enkel local backup... een aanrader voor iedereen.

      maar ook wel intresse voor.
      een fotografe in mijn buurt was daar een tijdje geleden ook voor aan het kijken.
      zal het nog eens navragen.

      Avondles fotografie www.tqphoto.be
      Leer alles over digitale fotografie, Voor jong en oud, op eigen tempo

      Comment


      • #4
        Re: webbackup

        Oorspronkelijk geplaatst door Onyxenator Bekijk bericht
        Gebruikt hier iemand Webbackup van Sitehosting of een andere vergelijkbare dienst om zijn foto's te backuppen?

        Wat zijn de ervaringen?
        Onyxenator,

        Je kan vrijblijvend een test doen van de software/het product (500MB / 30 dagen):

        Hier kan je de client downloaden:


        En dan voor testversie kiezen. Is uiteraard volledig vrijblijvend.
        De eerste keer zal alle data over de lijn moeten (upload, dus relatief traag bij de meeste providers), maar daarna worden enkel de verschillen gebackupped. Een testaccount kan naderhand worden omgezet naar een betalend account, je zal dus niet alle data opnieuw moeten uploaden.

        mvg,
        Sven
        --
        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

        Comment


        • #5
          Re: webbackup

          Ik heb me zelf net ingeschreven bij MozyHome (meer info hier), 5 dollar per maand voor onbeperkte storage. De eerste update gaat traag (tja, 80GB uploaden ) maar volgens de uitleg zal hun software na de eerste back-up enkel de wijzigingen aanbrengen op de back-up, dus sneller.
          Mijn foto's en fractals
          Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

          Comment


          • #6
            Re: webbackup

            Een eigen modulleke geschreven in Delphi dat via FTP sync's in beide richtingen toelaat. Ook keuze van de folders, mappen is in te stellen.
            De backup en ontwikkeling staat op de PC.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #7
              Re: webbackup

              Combell heeft ook zo'n oplossing (15 eur/unlimited/maand), echter de datalimieten van de Belgische providers gooien roet in het eten.

              Gelukkig is er een lichte tendens op gang om deze limieten af te schaffen.

              Comment

              Working...
              X