Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitalstreet 'en' UPS nooit meer!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digitalstreet 'en' UPS nooit meer!

    1,5 week geleden een camera besteld bij digitalstreet.nl , omdat hier geen enkele shop dat ding in voorraad had, of tegen hoofdprijs ( fx500 in zwart)
    ze boden std ups verzending aan aan 25€ voor 1 kilo pakje(zwaar erover maar soit,als ik 'm dan maar had ..)
    ruim op tijd om 'm zeker voor morgenavond te hebben, wou 'm vandaag mee nemen naar een event dat ik mee organiseer ...

    betaling direct gedaan toen ik de factuur kreeg,kreeg woensdag(wel weer laat) een quantumvieuw van die ups dienst dat het donderdag geleverd zou worden,smorgens toen ik keek eergisteren was het in transit, mooi dus dan zouden ze 'm namiddag of zo wel afleveren(was toch iemand thuis)
    savonds kom ik van het werk , noppes dus, en nog altijd in transit volgens de tracking...maar gewacht tot savonds en nada, geen koerier gezien ( heb het nog al 2 x voorgehad )
    kijk ik smorgens opnieuw, was het gewoon ingescand in brussel, niet afgeleverd dus
    gisteren middag kom ik thuis en nog altijd niets,weer in transit,tot 2u30 gewacht en dan maar eens gaan bellen naar ups...
    komen ze met de smoes, sorry het is te druk,ze hebbe geen tijd gehad om 't af te leveren , sorry hoor maar ne facteur levert ook al zijne post af die 'm mee heeft voor hij naar huis gaat namiddag
    ze gingen me binne het uur laten opbellen door de verzenddienst in brussel met nieuws

    na 1.5u nog steeds geen tel dus maar opnieuw gebeld, want ik moest mijn pakje hebbe , weer hetzelfde verhaal en ze gingen hun 'best' doen, maar weer niets... tot laat in de avond gewacht en toen ik even naar het dorp hier vlakbij ging zag ik een ups cammionette staan,was van een firma van hier vlakbij die in onderaanneming werkt voor ze, da's hier 5km vandaan,dat snap ik dus al niet...
    fin, gisteren niets meer gehad en al behoorlijk gefrustreerd gaan slapen bel ik vandaag opnieuw want ze zijn maar tot 6u bereikbaar daar en stel mijn vraag opnieuw waarom...
    antwoordt die kerel dat ze wel hebbe gezocht waar het pakje was bij de verzenddienst(welke cammoinette... die pakjes worden toch gesorteerd per regio en camionettenummer wat moeten ze dan zoeken ) en die hadden mij tot 2x toe niets gemeld,vond ie niet erg netjes... steek het maar gewoon op iemand anders en geef dan toe dat je weer een pakje kwijt bent geraakt en je niet weet waar het is.
    nu gaan ze mijn pakje maandag afleveren, mooi te laat dus...

    dit wordt dus nooit meer ups voor mij, bij wat ik ook bestel want dan aanvaard ik de order niet meer, en ook geen digitalstreet meer want ze laten je 25€ dokken voor zo'n klein pakje waar ups dan 5 dagen over gaat doen om het vervolgens ook te laat af te leveren
    moeten ze maar een andere pakjesdienst nemen,dit is gewoon oplichting
    ik stuur 5 kilo op voor 25€ naar nederland,aangetekend zelfs en dat duurt ook maar 2-3 dagen

    met dhl en abx en de postpakjesdienst heb ik dit nooit voor,maar iedere keer weer met die *****zakken van ups

    dus als je je spullen op tijd wil.. laat 't niet verzenden met ups!

  • #2
    Re: Digitalstreet 'en' UPS nooit meer!

    Ik heb een half jaar geleden ongeveer het zelfde probleem gehad met UPS, die een massief eiken antieke zitbank moest afleveren op een adres in Duitsland. Wel afgeleverd op tijd, maar volledig vernield!!! in 5 Stukken.
    Na lang procuderen de helft van de 1250 € waarde terug gekregen.
    CONCLUSIE: NOOIT MEER MET UPS

    Met vriendelijke groeten,
    Chrit
    Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

    Comment


    • #3
      Re: Digitalstreet 'en' UPS nooit meer!

      Leg je verhaal eens voor aan digitalstreet... Wie weet...

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: Digitalstreet 'en' UPS nooit meer!

        Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
        Leg je verhaal eens voor aan digitalstreet... Wie weet...
        heb ik al gedaan hoor, en ook dat ik het veel geld vind dat ze aanrekene voor zo'n verzending die op geen kl*ten trekt , heb ook antwoord gehad nadat ik ook nog een link stuurde met dit topic...

        meer dan wat excuses en hetzelfde wat ik al weet over ups kwam er niet uit...

        Comment


        • #5
          Re: Digitalstreet 'en' UPS nooit meer!

          En ik heb nog nooit problemen gehad met UPS, maar wel al serieuze problemen met zowat alle andere GLS, TNT, DHL en taxipost.
          Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

          Comment


          • #6
            Re: Digitalstreet 'en' UPS nooit meer!

            't was weer te denken... heb zaterdag expliciet gezeg : NA 5uur leveren! , komen ze weer smiddags als er niemand thuis is eh...

            heb gebeld en nog nooit zo hard van men kl*ten gemaakt als nu, nu kunne ze 't morgen na mijn werk brenge ze,en ze kune zien da 't er is,heb 't adres doorgegeven en gezegd da ze kunne zien da 't daar aankomt.

            bende amateurs,verontschuldigingen ja.. maar verder niets...


            UPS S U X X !!!!

            Comment


            • #7
              Re: Digitalstreet 'en' UPS nooit meer!

              Je kunt natuurlijk niet verwachten van zo'n pakketjesdienst dat zij komen wanneer het jou past, je bent niet de enige die een pakketje moet ontvangen. Ze hebben een vaste ronde en als die nu net vroeger dan 5u langs jou huis passeert. Als je niet de hele dag thuis kan zijn, laat dan meteen leveren op je werk.
              Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

              Comment


              • #8
                Re: Digitalstreet 'en' UPS nooit meer!

                Ik laat tegenwoordig ook altijd al mijn spullen op het werk afleveren. Hier is toch 24/7 iemand
                Canon EOS 40D + Canon 17-55mm f/2.8 IS + Canon 70-200 f/2.8L IS + Sigma 50-500mm f/4-6.3 + Sigma 150mm Macro f/2.8 + Canon SpeedLite 580EX

                Comment


                • #9
                  Re: Digitalstreet 'en' UPS nooit meer!

                  Met UPS nog nooit zoiets meegemaakt maar allé.
                  Die kosten weet je vooraf, dus geen reden er nadien over te klagen.
                  Nu moet je ook zien welk type verzending ze gekozen hebben. Als het levering binnen de 24 uur moet zijn is het straf dat het zo lang duurt maar bij een gewone verzending heb je geen poot om op te staan.
                  Ik heb ook al bedrijven gekend die zeggen dat ze het in spoed versturen, u er de kosten voor aanrekenen maar het uiteindelijk als gewone verzending versturen.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Digitalstreet 'en' UPS nooit meer!

                    jullie begrijpen het mis : ze gooie mijn pakje in de vracht, rijden er mee rond maar leveren het niet af, tot 2x toe... geef daar eens een reden voor...

                    afin, ik heb mijn pakje, koerier was ma heel rap weg me zen groen bakske op het werk want hij had volgens de magazijnier al gehoord da ik serieus pissed off was op 'm

                    ma hij komt daar toch dagelijks na 't schijnt, pak 'm op een andere keer nog wel eens aan ze

                    en ups zelf... hoeven van mij nooit nog een cent te verwachten...

                    en het mooie is dan nog voor die digitalstreet... ze laten je 25€ dokken maar het pakje kost 21.01 cent om te versturen... waar is mijn andere 4.99€?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Digitalstreet 'en' UPS nooit meer!

                      conclusie

                      laat het door een expresskoerier bezorgen
                      kost wel meer
                      maar je bent zeker dat het dezelfde dag
                      aan je deur staat
                      en op het uur dat jij wenst

                      Comment


                      • #12
                        Re: Digitalstreet 'en' UPS nooit meer!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere Bekijk bericht
                        en het mooie is dan nog voor die digitalstreet... ze laten je 25€ dokken maar het pakje kost 21.01 cent om te versturen... waar is mijn andere 4.99€?
                        Ook al zo dikwijls meegemaakt als je via eBay koopt, als je dan klaagt krijg je een antwoord dat de enveloppe en het werk om het te verpakken ook geld kost, ik heb er zelfs eentje geweten die US $5 extra rekende omdat hij speciaal naar het postkantoor moest gaan om mijn pakje te versturen

                        Ben dit ondertussen al gewoon, waarschijnlijk zal digitalstreet ook de verpakking aanrekenen, een degelijke, padded enveloppe of een doos met 'mouse' binnenin kosten wel een beetje geld, maar bijna 5 Euro is wel te veel van het goeie.

                        Maar je hebt het pakje uiteindelijk toch gekregen ... nu genieten en niet meer aan UPS denken

                        Mark
                        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Digitalstreet 'en' UPS nooit meer!

                          Ik heb onlangs ook een pakketje met de Strobist DVD's besteld vanuit de USA. Dat kwam ook met UPS.
                          Het is ook 2 keer verzonden geweest volgens de website tracker, maar nooit iemand aan de deur gezien.
                          Ik moest aan de deur nog betalen voor de verzending en duane tax. In totaal 48 euro. Ik heb betaald met 50 en hij kon niet teruggeven, geen probleem voor mij. Ik kreeg het pakketje. Nu alles ok nog.
                          Vandaag stopt die zelfde gast van UPS (of in onderaanneming rijdt met witte camionette) aan de deur en komt hij af dat ik nog niet betaald heb. Hij spreekt frans ikke zeer gebrekkig dus we zijn er niet uitgekomen. Ik had nooit aan een betalingsbewijs gedacht op de moment van levering.... Hij zou morgen terugkomen voor het geld.... Ik weet ook niet echt wat doen, ik heb zeker betaald, maar kan niets bewijzen. Op de website kan ik ook niet direct contact informatie vinden waarbij ik mn gedacht eens kan zeggen of uitleggen wat er aan de hand is.
                          Ik heb al heeeeel vaak via koerier besteld, maar dit ook nog nooit meegemaakt.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Digitalstreet 'en' UPS nooit meer!

                            Als je niet betaald had, dan zou hij het pakje toch gewoon niet afgegeven hebben Die pipo zoekt een "bijverdienste" lijkt me
                            Mijn foto's en fractals
                            Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Digitalstreet 'en' UPS nooit meer!

                              Ook al problemen gehad met UPS.

                              Pakje uit Canada laten overkomen, tot mijn grote verassing vraagt die leverancier aan de deur nog eens 40% extra. Douane kosten en import ok, maar nog eens 14 euro (!) "administratiekosten" voor ups.

                              Ok, geen geld in huis, dus komt hij de volgende dag terug. Ik was braafjes 50 euro gaan afhalen, blijkt dat die kerel geen wisselgeld wil geven! Ze verwachten dus dat jij gepast geld hebt liggen voor importkosten waar je voor het eerst aan de deur van hoort...

                              't Zou me allemaal niet zoveel kunnen schelen hebben als er gewoon wat communicatie en klantvriendelijkheid was geweest. De manier waarop was gewoon lomp.

                              Kortom veel te duur en slechte service. Geef mij dan maar taxipost. Nog nooit problemen mee gehad.

                              Tom
                              ~TDN
                              fotoblog: www.tdn9.be

                              Comment

                              Working...
                              X