Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cursus Digitale fotografie omgeving Hasselt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cursus Digitale fotografie omgeving Hasselt

    Hoi hoi,


    Ik ben op zoek naar een goeie/leuke cursus digitale fotografie in de omgeving van Hasselt (midden Limburg).
    Ik had al eerder van CTT Limburg in Genk gehoord, maar blijkbaar is deze al volzet (http://www.cttlimburg.be/aanbod/roos...tid=5&afdid=14).
    Weet er iemand een gelijkaardige cursus hier in de buurt in avondschool?
    Is Syntra in Hasselt wat? Ik lees er namelijk niet zoveel positiefs over.

    Ik ben vooral geinteresseerd in het beter leren kennen van mijn toestel en alle basistechnieken. En dit toegepast in portretfotografie en stil leven.


    Alvast bedankt.


    gr

    Ellen

  • #2
    Re: Cursus Digitale fotografie omgeving Hasselt

    Dag Ellen,

    ik heb paar modules Digitale fotografie (3,4 en kleurbeheer) gevolgd in Heusden Zolder. Ik ben er tevreden over:
    http://www.cvohz.be/content.php?hmID...ID=8&sssmID=11

    In Hasselt kan je ook een opleiding van 10u/week in het kunstonderwijs volgen (hier onlangs aangehaald door andere BD-leden).
    http://www.fotokunsthasselt.be/afkh/

    Groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Cursus Digitale fotografie omgeving Hasselt

      Johan,


      Bedankt voor je reactie.
      Ik ben op zoek naar een cursus van 1 avond per week (verder nog een druk schema hier thuis ). Dus die laatste link valt dan al af.

      De cursus in Zolder... het lijkt erop dat dat meer tijd besteed aan fotobewerking op de computer dan het leren fotograferen zelf, klopt dat?

      Comment


      • #4
        Re: Cursus Digitale fotografie omgeving Hasselt

        Hoi Ellen,
        er wordt naarmate je vordert ook wat tijd besteed aan Photoshop, maar de nadruk ligt op fotografie (in module 3 waren we 80% bezig met fotografie en in module 4 zo goed als 100%).

        Groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Cursus Digitale fotografie omgeving Hasselt

          Heykes,

          Ik ben ingeschreven voor een cursus in Diest, die start op 2 september en is 1 avond per week.

          Dit via CVO Aarschot. Ik hoop dat het wat wordt...
          Misschien is dat iets voor u ??

          Succes alvast!

          Comment


          • #6
            Re: Cursus Digitale fotografie omgeving Hasselt

            CVO Zolder krijgt mijn voorkeur (als er nog plaats is)... Die van Diest lijkt me iets meer basis dan die van Zolder.

            Hoe lang is zo een cursus? Er zijn 4 delen, is dat dan 4 jaar? of 4 keer een half jaar?

            Comment


            • #7
              Re: Cursus Digitale fotografie omgeving Hasselt

              In Heusden Zolder is elk deel een half jaar en kost 60 Euro per half jaar (ook opleidingschecques mogelijk)

              Groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Cursus Digitale fotografie omgeving Hasselt

                Oorspronkelijk geplaatst door bruine_beer Bekijk bericht
                In Hasselt kan je ook een opleiding van 10u/week in het kunstonderwijs volgen (hier onlangs aangehaald door andere BD-leden).
                http://www.fotokunsthasselt.be/afkh/

                Groeten, Johan
                Weet je nog welke thread? Ik vind namelijk niets op het eerste zicht..
                Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

                Comment


                • #9
                  Re: Cursus Digitale fotografie omgeving Hasselt

                  Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
                  Weet je nog welke thread? Ik vind namelijk niets op het eerste zicht..
                  Kijk hier eens: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=215374
                  Jan Akkermans
                  (BD1097BE)
                  Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cursus Digitale fotografie omgeving Hasselt

                    CVO Leuven-Landen is ook een aanrader.

                    Beslaat 3 modules van een semester (1 avond de week) + 1 jaar Portretfotografie (1 avond om de 2 weken).

                    Ze zijn u nog aan het onderzoeken om nog bijkomende modules te geven.
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cursus Digitale fotografie omgeving Hasselt

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
                      Ja had het toch gevonden, bedankt in ieder geval!
                      Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

                      Comment


                      • #12
                        Re: Cursus Digitale fotografie omgeving Hasselt

                        Gezien je beperkte tijd, is een cursus via Internet dan niks voor je? Eéntje waar je zelf je tempo kunt bepalen?
                        Wil je meer weten klik dan op www.fotoforce.net knop online cursussen.

                        Gr. X.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Cursus Digitale fotografie omgeving Hasselt

                          Er was nog plaats in CVO Zolder... ik heb me vandaag ingeschreven voor het eerste deel (woe avond)

                          En nu maar bijleren ;-)

                          gr


                          Ellen
                          (die online versie ga ik ook eens bekijken, bedankt voor de link)

                          Comment

                          Working...
                          X