Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tokyo Hotel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tokyo Hotel

    Zaterdag was er Tokyo Hotel in Nijmegen. Nog nooit zoveel (honderden) meisjes zien afvoeren als die dag. Het terrein ging open om 16u00 en om 16u02 was de eerste evacuatie al een feit. Sommige werden tot drie maal toe naar het Rode Kruis gebracht. Een was een ware stressdag voor de security die een echte pluim verdienen voor hun werk.






    Een sfeerbeeld van de eerste rij net na de eerste noten. Wenen, gillen, blijdschap enz...

    Alle foto's zo uit het bakje

    of
    Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

  • #2
    Re: Tokyo Hotel

    wat zullen mijn dochters blij zijn met deze foto's heb ze al aan hun archief toegevoegd.maar wat wil je met twee tieners in huis hé
    ze zijn super voor het nog jongere grut hé
    Last edited by lilybie; 20 juni 2008, 05:35.
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Tokyo Hotel

      heb hetzelfde gezien in vorst, onvoorstelbaar!
      Deed me denken aan Michael Jackson in zijn gloriejaren.

      2de vind ik de beste foto. Bij de eerste jammer dat dat statief wat in de weg staat, maar je kan het moeilijk gaan verplaatsen hé
      WWW.JOPIX.BE
      Just one click away...

      Comment


      • #4
        Re: Tokyo Hotel

        Mooie foto's naamgenoot ;-)
        EOS 40D + 17-55mm F/2.8 iS

        http://www.chouffke.be/

        Comment


        • #5
          Re: Tokyo Hotel

          waanzin (nr 3 dan toch) het verbaast me dat er maar 1tje aan het gillen is

          Nic photos's though
          Mvg,
          Marijn

          My Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Tokyo Hotel

            Mooie reeks.
            Heb ze "meegemaakt" tijdens de TMF Awards hier in Hasselt.... niet te doen.
            Stopkes in de oren? nutteloos......

            Comment


            • #7
              Re: Tokyo Hotel

              Bedankt voor de commentaren.

              Het leukste was eigenlijk achteraf, toen we bij de afbraak tientallen knuffels, handdoeken en bordjes vonden met GSM nummers op. En tussen al die prularia 1 blauwe push-up 75 B met GSM nummer dat we natuurlijk gebeld hebben. Maar het nummer was niet bereikbaar Ze had hem nochthans tot op het podium geworpen. 't Moet zijn dat ze er niet echt op hoopte dat 'Tom' zou bellen
              Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

              Comment


              • #8
                Re: Tokyo Hotel

                Die laatste is wel een hilarische foto. Ik ziet wel wat JPG artefacten (vb rond die gele P&S).

                Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                wat zullen mijn dochters blij zijn met deze foto's heb ze al aan hun archief toegevoegd.maar wat wil je met twee tieners in huis hé
                ze zijn super voor het nog jongere grut hé
                Gelukkig mijn dochter van 13 niet

                Comment


                • #9
                  Re: Tokyo Hotel

                  Geweldig, vooral die laatste. Ik kan me het allemaal zo voorstellen...

                  En toch blijft dit een vreemde groep. De eerste maal dat ik ze hoorde dacht ik dat de zanger een zangeres was. Als ik foto's van hem zie, ben ik nog steeds niet helemaal overtuigd of het nu echt wel een zanger is...
                  Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tokyo Hotel

                    Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
                    Geweldig, vooral die laatste. Ik kan me het allemaal zo voorstellen...

                    En toch blijft dit een vreemde groep. De eerste maal dat ik ze hoorde dacht ik dat de zanger een zangeres was. Als ik foto's van hem zie, ben ik nog steeds niet helemaal overtuigd of het nu echt wel een zanger is...
                    Tja ... Ik blijf het een mietje vinden
                    En nu zal ik mij maar verbergen voor die gorde fans die dit lezen
                    .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
                    ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tokyo Hotel

                      Oorspronkelijk geplaatst door Decapix Bekijk bericht
                      Tja ... Ik blijf het een mietje vinden
                      Vraag : Hoe noem je een jongen die er uit ziet als een meisje?

                      Antw : Een Tokiohotelleke

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tokyo Hotel

                        Mooie reeks. 3- 2- 1
                        Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tokyo Hotel

                          Die laatste is idd een geweldige foto, een batterij gillende meiden met hun compactjes.
                          Ook had de scherpte beter iets meer naar voor gelegen.
                          Flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: Tokyo Hotel

                            Man ik kan me maar 1 band herinneren waarbij er zoveel meisjes en vrouwen flauwvielen en dat waren de beatles. Maar tokio hotel blijft echt wel keihard sucken, no offence maar de meisjes weten gewoon niet beter.
                            Nu de foto's vind ik wel zeer tof, goede belichten
                            Canon 5D/Canon 400D/50mm f 1.8/Canon 24-70 L f2.8/ Canon 85 mm f 1.8/ 55-250 mm f 4.0-5.6/ 430 EXII
                            Flickr

                            Comment


                            • #15
                              Re: Tokyo Hotel

                              Oorspronkelijk geplaatst door Roberto Bekijk bericht
                              Man ik kan me maar 1 band herinneren waarbij er zoveel meisjes en vrouwen flauwvielen en dat waren de beatles.

                              en clouseau, take that, get ready.
                              't zal van alle tijden zijn zeker?
                              WWW.JOPIX.BE
                              Just one click away...

                              Comment

                              Working...
                              X