Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanbod: opleiding Digitale fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aanbod: opleiding Digitale fotografie

    Voor de geinteresseerden:

    Het PCVO Dender en Schelde afdeling Ninove start vanaf het komende schooljaar 2008 - 2009, met een opleiding 'digitale fotografie' op vrijdagavond. Enige voorwaarde om effectief van start te gaan is dat er voldoende kandidaten zijn (lees inschrijvingen).

    Ikzelf, had graag reeds eerder een opleiding digitale fotografie gevolgd, maar verkeerde niet in de mogelijkheid deze te volgen wegens drukke job, en geef zelf ook avondles in eerder vernoemd cvo. De enige dag dat het voor mij zou lukken is vrijdag. Vandaar hoop ik in stilte langs deze weg misschien mensen de aanzet te kunnen geven om zich in te schrijven, zodat er toch voldoende kandidaten zijn.

    Ik zal me alvast aansluiten bij de 3 die reeds ingeschreven zijn. Je kan nog tot eind juni elke dag terecht voor inschrijving, of vanaf half augustus.
    Voor meer info, zie hier.
    Last edited by SeaEagle; 14 juli 2008, 22:09.
    Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

  • #2
    Re: Aanbod: opleiding Digitale fotografie

    Website is vernieuwd...
    Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

    Comment

    Working...
    X