Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotozaak in Parijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotozaak in Parijs

    Kent er iemand in Parijs een grote fotozaak dat de moeite is om eens te bezoeken?

  • #2
    Re: Fotozaak in Parijs

    Oorspronkelijk geplaatst door Troske Bekijk bericht
    Kent er iemand in Parijs een grote fotozaak dat de moeite is om eens te bezoeken?
    Er is ergens een straat in Parijs waargewoon tientallen fotozaken naast mekaar liggen, voor elke soort fotografie iets. Alleen ontsnapt me de naam van de straat nu effe.

    -M-
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Fotozaak in Parijs

      In het XIe arrondissement vind je oa. het 'Maison de Leica' en 'L' Instantanée' beiden gelegen in de Boulevard Beaumarchais.
      In ditzelfde arrondissement vind je 'Hasselblad France' terg in de pass Piver.
      In het XVe arrondissement ligt 'Magic Photo' in de Boulevard Voltaire.
      Nog in het XVe is er een grote winkel 'Photo Saint Charles' die onder meer officiëel dealer is van Canon, Olympus en Sony. Adres hiervan is 158, rd-pt Saint Charles.
      In het XVIIe arrondissement vind je op de avenue Mac Mahon zowel een officiële Leica verdeler als een officiële Nikon verdeler alsook een grote algemene fotozaak die de toepasselijke naam 'Mac Mahon' draagt.

      Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen...
      Last edited by Mysti; 19 juni 2008, 11:10.
      Stel je kritieken niet te scherp...
      Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

      Comment


      • #4
        Re: Fotozaak in Parijs

        Merci voor de input!

        Comment

        Working...
        X