Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

°°Antwerpen Centraal°°

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • °°Antwerpen Centraal°°

    Avondopname van de grote lokettenzaal in station "Antwerpen Centraal", het was al vrij laat, vandaar het weinige volk nog aanwezig.
    Lichte toepassing van HDR.
    Hopelijk valt de opname z'n beetje in de smaak....

    "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

  • #2
    Re: °°Antwerpen Centraal°°

    Voor mij een goeie foto. Spijtig van dat groepje dat onderaan rechts staat. Dit er niet op zou de foto nog beter maken.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #3
      Re: °°Antwerpen Centraal°°

      Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
      Voor mij een goeie foto. Spijtig van dat groepje dat onderaan rechts staat. Dit er niet op zou de foto nog beter maken.
      Die zijn makkelijk weg te werken.
      Mooie foto
      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
      http://www.stevevandegaer.be

      Comment


      • #4
        Re: °°Antwerpen Centraal°°

        Mooie foto

        Waar stond je toen je deze gemaakt hebt?

        Comment


        • #5
          Re: °°Antwerpen Centraal°°

          dat vraag ik me nu toch ook eens af
          JaanMeert.be - Newborn/Baby/Kinderfotografie

          Comment


          • #6
            Re: °°Antwerpen Centraal°°

            De boogoverspanningen daar in Antwerpen zijn bij mijn weten perfecte halve cirkels.
            Ik heb dus de indruk dat deze foto op één of andere manier in mekaar gedrukt is, meerbepaald in de verticale richting.

            Ook hier doen de lensfouten (chromatische aberratie en vervorming, zie vloertegels) de werkelijkheid geen eer aan.
            Ik heb een vermoeden dat er, gezien het standpunt, perspectiefcorrectie toegepast is, dus waarom de rest ook niet corrigeren?
            David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

            Comment


            • #7
              Re: °°Antwerpen Centraal°°

              Oorspronkelijk geplaatst door woolfie Bekijk bericht
              Mooie foto

              Waar stond je toen je deze gemaakt hebt?
              Ik denk op de 1e of 2e verdieping op het balkon boven de loketten...
              IK moet wel vermelden dat deze locatie niet toegankelijk is voor het gewone publiek, alleen spoorwegpersoneel is in de mogelijkheid deze plaats te betreden.
              "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

              Comment


              • #8
                Re: °°Antwerpen Centraal°°

                Yep!..erg mooi Jos, ik zal er ook eens moeten gaan zien zo te zien....
                knappe berwerking trouwens, net genoeg en niet overdreven!...mvg!
                Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

                http://pallenhoven.be

                Comment


                • #9
                  Re: °°Antwerpen Centraal°°

                  Oorspronkelijk geplaatst door lockdriver Bekijk bericht
                  Ik denk op de 1e of 2e verdieping op het balkon boven de loketten...
                  IK moet wel vermelden dat deze locatie niet toegankelijk is voor het gewone publiek, alleen spoorwegpersoneel is in de mogelijkheid deze plaats te betreden.
                  Ik vermoede al dat het een voor mij ontoegankelijke plek zou zijn
                  Toch bedankt voor je antwoord

                  Comment


                  • #10
                    Re: °°Antwerpen Centraal°°

                    Mooi beeld, spijtig van de personen die er op staan.

                    Comment


                    • #11
                      Re: °°Antwerpen Centraal°°

                      knappe foto En ik vind de mensen nu juist mooi op de foto, 't geeft wat leven en ze staan nog op de juist plaats ook Zo zie je maar hoe meningen en smaken verschillen.
                      Groetjes Vicky

                      Comment


                      • #12
                        Re: °°Antwerpen Centraal°°

                        Wat is dat toch altijd dat er nooit mensen mogen op een foto staan ?
                        Het gebouw is gebouwd door mensen, voor mensen, dus volgens mij staan ze er op hun plaats.
                        Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

                        Comment


                        • #13
                          Re: °°Antwerpen Centraal°°

                          Het lijkt me dat je positie bij het nemen van de foto niet geheel centraal was. Kan het zijn dat je een beetje naar rechts verschoven stond?
                          Alleszins blijft het wel een hele mooie. Maar ik volg toch de mening van Dg, vooral die vervorming is echt niet leuk om zien. Misschien tijd om een nieuwe investering (lens) ???

                          Ahja, en voor mij maken die enkele mensen juist de foto af. Te veel zou minder goed geweest zijn, maar geen mensen zou ook maar niets zijn. Ideaal zoals het is!!
                          Olympus OM-D EM-5 + wat glas

                          Comment


                          • #14
                            Re: °°Antwerpen Centraal°°

                            Ja er staan mensen op, en ja er treed vervorming aan de vloer onderaan. Stoort mij allemaal niet, 'k vind hem heel goed zoals hij nu is

                            Mvg, Jochen
                            Jochenvde Photography
                            Flickr

                            Comment


                            • #15
                              Re: °°Antwerpen Centraal°°

                              Prachtige HDR bewerking, niet overdreven, en ik vind ook dat de mensen niet storen, integendeel.
                              Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                              Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                              Comment

                              Working...
                              X