Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar kan ik, of wie...?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar kan ik, of wie...?

    Waar kan ik op deze forum macro's bewonderen, of wie kan mij afbeeldingen laten zien die gemaakt zijn met volgende lens...Tamron SP AF 90MM F/2.8 Di Macro 1:1. Ik heb mij pas ingeschreven op deze forum en ken mijn weg nog niet genoeg. De reden van deze vraag is ook omdat ik pas deze lens heb gekocht en zou graag het resultaat eens zien!
    Alvast bedankt,




    [Mod]

    Topic verplaats, Hier hoort hij beterthuis.

    Soeki Wan
    Last edited by Soeki Wan; 18 juni 2008, 22:39.
    Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II

  • #2
    Re: Waar kan ik, of wie...?

    Hier een linkje met alleen maar foto's gemaakt met een Tamron 90mm.
    http://www.pixel-peeper.com/lenses/?lens=45

    De vraag staat hier wel niet op zijn plaats.
    Het zou beter op zijn plaats staan in het onderdeel 'objectieven'
    Hier moeten foto's worden gepost.
    Mvg Tim

    Comment


    • #3
      Re: Waar kan ik, of wie...?

      Ik had het gezegd hé dat ik hier mijn weg nog niet ken, maar in ieder geval bedankt voor de tip en je reactie. En nu vlug eens een kijkje gaan nemen
      Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II

      Comment


      • #4
        Re: Waar kan ik, of wie...?

        Oorspronkelijk geplaatst door SteFoto Bekijk bericht
        Ik had het gezegd hé dat ik hier mijn weg nog niet ken, maar in ieder geval bedankt voor de tip en je reactie. En nu vlug eens een kijkje gaan nemen
        Geen probleem.
        Neem de sticky's even door die bovenaan in elk forumonderdeel staan en je komt er wel
        Mvg Tim

        Comment


        • #5
          Re: Waar kan ik, of wie...?

          Welkom, binnen het forum kan je niet specifiek zoeken op opnames met een of andere lens, wel kan je soms uit de handtekening afleiden welke lens in het bezit is, soms word het ook vermeld, buiten het forum kan je eens een kijkje nemen op Pbase http://www.pbase.com/cameras/tamron/sp_af_90_28
          groeten Luc.
          BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

          Comment


          • #6
            Re: Waar kan ik, of wie...?

            ik werk met de Tamron 90mm.

            Groetjes
            Sven
            Sony A58 met glas, Fuji X-E1
            Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
            Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte

            Comment


            • #7
              Re: Waar kan ik, of wie...?

              Dag Sven, bedankt voor je reactie.
              Ben al een kijkje gaan nemen op je site, als de spinnen met de 'Tamron SP AF 90MM F/2.8Di Macro' genomen zijn weet ik nu al dat ik er nog veel plezier aan zal beleven om de Macro-fotografie uit te oefenen. Ik vind je foto's buiten gewoon perfect.
              Groetjes,
              Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II

              Comment


              • #8
                Re: Waar kan ik, of wie...?

                Oorspronkelijk geplaatst door SteFoto Bekijk bericht
                Dag Sven, bedankt voor je reactie.
                Ben al een kijkje gaan nemen op je site, als de spinnen met de 'Tamron SP AF 90MM F/2.8Di Macro' genomen zijn weet ik nu al dat ik er nog veel plezier aan zal beleven om de Macro-fotografie uit te oefenen. Ik vind je foto's buiten gewoon perfect.
                Groetjes,
                Niet alle foto's op mijn site zijn met een reflex getrokken.
                Ik ben begonnen met macro-fotografie met de Panasonic DMC-TZ1 en heb daarna een Sony A100 bijgekocht omdat de Panasonic(compact) teveel beperkingen had.
                De foto's waar de naam begint met "DSC" zijn getrokken met de Sony(+ Tamron 90mm), de foto's waar de naam begint met "P" zijn getrokken met de Panasonic.

                Groetjes
                Sven
                Sony A58 met glas, Fuji X-E1
                Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
                Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte

                Comment


                • #9
                  Re: Waar kan ik, of wie...?

                  Oorspronkelijk geplaatst door SteFoto Bekijk bericht
                  Dag Sven, bedankt voor je reactie.
                  Ben al een kijkje gaan nemen op je site, als de spinnen met de 'Tamron SP AF 90MM F/2.8Di Macro' genomen zijn weet ik nu al dat ik er nog veel plezier aan zal beleven om de Macro-fotografie uit te oefenen. Ik vind je foto's buiten gewoon perfect.
                  Groetjes,
                  Bedank wel dat je eerste foto's misschien ontgoocheling zullen oplevering. Bij mij was dit alvast het geval toen ik begon met macro. Alles onscherp en bewogen. Als dit het geval is, zeker niet opgeven en blijven oefenen want enkel door veel oefenen zullen je resultaten beter worden.
                  Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

                  Bezoek mijn foto's online

                  Comment


                  • #10
                    Merk en type's van lenzen?

                    De foto's die gepresenteerd worden op deze forum zijn allemaal zo prachtig...maar????
                    Bij de meeste foto's staat enkel het diafragma en de sluitertijd vermeld, of zelfs niet. Waarom ook niet het merk en type lens, dit zou zeker interessant kunnen zijn voor beginnende fotografen als men nog op zoek is naar fotografisch materiaal.

                    Misschien is dit een goede hint en hopelijk zijn er fotografen onder jullie die hier rekening zullen mee houden.

                    Alvast bedankt,

                    Stefoto
                    Last edited by SteFoto; 22 juni 2008, 13:03.
                    Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II

                    Comment


                    • #11
                      Re: Merk en type's van lenzen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door SteFoto Bekijk bericht
                      Misschien is dit een goede hint en hopelijk zijn er fotografen onder jullie die hier rekening zullen mee houden. Alvast bedankt,
                      Stefoto
                      Omdat alleen in de Beoordelingsforums geadviseerd wordt om de exif bij de foto's te plaatsen, gebruiken wij een handig werktuigje om aan die gegevens te komen.

                      Lees dit draadje en je weet meer.
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment


                      • #12
                        Re: Merk en type's van lenzen?

                        Wil je mij eens zeggen wat dat draadje juist is? aub.
                        Ik ben een prille beginner.
                        Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II

                        Comment


                        • #13
                          Re: Merk en type's van lenzen?

                          Oorspronkelijk geplaatst door SteFoto Bekijk bericht
                          Wil je mij eens zeggen wat dat draadje juist is? aub.
                          Ik ben een prille beginner.
                          Klik op 'dit draadje' in Jos Vanhengel's post en je komt er automatisch
                          Mvg Tim

                          Comment


                          • #14
                            Re: Waar kan ik, of wie...?

                            Velen onder ons werken niet met M$'s Internet Explorer maar met FireFox die te downloaden is op http://www.getfirefox.com
                            Het is een meer als waardig alternarief voor IE en waar veel verschillende add-ons voor geschreven worden, onder andere een add-n waarme je de EXIF gegevens uit een foto kan halen (als deze er natuurlijk nog in zitten en niet verwijdert zijn door de poster).

                            Comment

                            Working...
                            X