Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

teleurgesteld in sony

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • teleurgesteld in sony

    Begrijp me niet verkeerd, van de A700 ben ik meer dan tevreden.
    Maar had ik toch maar naar jullie geluisterd en terug een canon 40d gekocht. Dan zat ik nu met dit probleem niet. Ben al 2 weken aan het wachten op de Sony 70-300mm F 4.5-5.6 G lens. Nu maar eens een mail gestuurd om te horen hoe het zit, en heb net een mail terug gehad van konijnenberg, de lenzen komen pas binnen begin juli. Was 2 weken terug al gaan zien met de bedoeling met een Sony 70-300mm F 4.5-5.6 G naar huis te komen maar neen, geen op stock. En vertrek nu zaterdag op reis, dan maar met de kitlens Bij canon had ik dat probleem nooit gehad, meer dan lenzen genoeg + dan had ik de Canon EF 100-400mm F 4.5-5.6 L IS USM BE voor iets meer geld. Neen sony is niet goed bezig, en heeft bij mij toch wel een deuk gehad.
    Canon 70d- Canon efs 10-22mm usm

  • #2
    Re: teleurgesteld in sony

    Ik begrijp het probleem niet echt Het op stock zijn van een lens heeft niet enkel met de leverancier te maken, maar ook met de winkel. Heb ook al gehoord van Canonlenzen die niet voorradig waren, enz. Ik vermoed dat deze lens populairder is dan ze in eerste instantie verwacht hadden, bij Konijn en/of Sony? Van de leverbaarheid van één lens bij één winkel overgaan tot een negatief oordeel over een merk lijkt me toch voorbarig.

    PS: die 70-300 is een heel stuk goedkoper bij fotorubens
    Mijn foto's en fractals
    Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

    Comment


    • #3
      Re: teleurgesteld in sony

      Persoonlijk denk ik dat dit eerder aan de populariteit van de lens dan aan het merk zelf ligt ...
      Ik ben nu zelf al meer dan 3 weken aan het wachten op de Canon EF-S 55-250IS. Heb net een mailtje gehad dat ze vandaag eindelijk zijn binnengekomen ...

      Comment


      • #4
        Re: teleurgesteld in sony

        Niet alleen bij konijn. Heb heel vlaanderen afgebeld voor die lens. En altijd hetzelfde antwoord, niet op stock en het gaat even duren. Als er iemand weet waar ik er nog aan kan geraken, zeg het me dan maar he. Anders ga ik met men vingers kunnen draaien op mijn vakantie.
        Canon 70d- Canon efs 10-22mm usm

        Comment


        • #5
          Re: teleurgesteld in sony

          Net naar fotorubens gebeld, en ook daar het zelfde liedje. Niet binnen en weten niet wanneer hij wel binnen komt. Dan kan ik dus dag zeggen tegen, de reis foto's, het feest van mijn vriendin (waar ik gevraagd was om foto's te nemen)... Ben om te nu.
          Canon 70d- Canon efs 10-22mm usm

          Comment


          • #6
            Re: teleurgesteld in sony

            Voor wat het waard is:
            mijn foto's: www.reneheylen.be

            Comment


            • #7
              Re: teleurgesteld in sony

              't Is maar een "lapmiddel" maar ik heb een Sony 18-200 te koop

              Maar goed, ik kan me inbeelden dat het irritant is, ik probeer daarom zelf altijd een aantal maanden op voorhand benodigdheden te bestellen (indien mogelijk). Zo'n levertijdcapriolen zijn altijd mogelijk, ik wacht zelf al sinds 5 april op een IR filter die ik besteld heb
              Mijn foto's en fractals
              Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

              Comment


              • #8
                Re: teleurgesteld in sony

                Goed, maar vanwaar moet die lens dan komen? En overleeft hij de reis? Is toch iets heel fragiel zo'n lens. Sta op het punt hem te bestellen, maar ben bang dat ze hem niet echt zacht gaan behandelen op de weg naar hier. Zou ik het doen?
                Last edited by syro; 18 juni 2008, 15:17.
                Canon 70d- Canon efs 10-22mm usm

                Comment


                • #9
                  Re: teleurgesteld in sony

                  Oorspronkelijk geplaatst door syro Bekijk bericht
                  Goed, maar vanwaar moet die lens dan komen? En overleeft hij de reis? Is toch iets heel fragiel zo'n lens. Sta op het punt hem te bestellen, maar ben bang dat ze hem niet echt zacht gaan behandelen op de weg naar hier. Zou ik het doen?
                  Ik vrees dat ik even niet volg.
                  Mijn foto's en fractals
                  Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

                  Comment


                  • #10
                    Re: teleurgesteld in sony

                    Wel als ik hem bestel via http://www.digitalwarehouse.nl/index.php?Art_ID=3419 komt hij via ups ofzo. Maar vrees dat hij dan niet goed gaat aankomen.
                    Canon 70d- Canon efs 10-22mm usm

                    Comment


                    • #11
                      Re: teleurgesteld in sony

                      Ik denk dat er hier al genoeg mensen zijn die zo lenzen besteld hebben zonder problemen. Ik denk dat je toch al serieus moet gaan gooien ermee tegen dat je een lens binnenin een doos kapot krijgt
                      Mijn foto's en fractals
                      Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

                      Comment


                      • #12
                        Re: teleurgesteld in sony

                        Evt bellen en zelf gaan ophalen. Weet niet of dat kan.
                        mijn foto's: www.reneheylen.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: teleurgesteld in sony

                          Ik zou geen schrik hebben voor de verzending zenne.
                          uiteindelijk zijn die ook vanuit china in nederland geraakt ...

                          G
                          As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                          like.no.other

                          Comment


                          • #14
                            Re: teleurgesteld in sony

                            Hij is besteld, morgen het bedrag nog gaan betalen in mijn bank se. En dan kunnen ze hem verzenden naar me, dan heb ik hem hoppelijk ergens volgende week. Te laat voor de reis maar juist op tijd voor het feest. Iedereen bedankt, maar vooral dzumbo.

                            Laat iets weten, als ik hem heb.

                            Greetz Syro
                            Canon 70d- Canon efs 10-22mm usm

                            Comment


                            • #15
                              Re: teleurgesteld in sony

                              Da's wel een wreed dure lens, voor wat de specs laten uitschijnen. Misschien is ze superscherp over heel de range?

                              De Sigma 70-300 F/4-5.6 APO voor Sony is "beperkt op voorraad" bij 't Konijntje en is slechts een fractie van de prijs. Die heeft wel geen ultrasone focusmotor.

                              Dave
                              pixelpusher

                              Comment

                              Working...
                              X