Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fnac fotomarathon Gent , details start ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fnac fotomarathon Gent , details start ?

    Ik doe zaterdag mee aan de fotomarathon in gent.
    We zijn ingeschreven maar hebben geen enkele extra mail ontvangen met details. hoe laat start het daar eigenlijk ? (verwacht aan ingang fnac ?)

    En in de regels is er sprake van een fixed parcours ? Hoe werkt dit, hoe breed kan je hierin gaan ? (maw kan je voordeel halen als je leuke plekjes kent in gent maar het parcours daar niet langsgaat dan ?)

    en 220 man op een zelfde parcours ... damn
    + tis sarah dag .. @|#|@
    Instagram | Website | Blog | Facebook | Twitter

  • #2
    Re: Fnac fotomarathon Gent , details start ?

    Ik ben ook ingeschreven, maar heb nog geen mail met details mogen ontvangen. Wat ik je wel al kan vertellen is dit:

    - Om 8u wordt het startschot gegeven. Je komt dus best iets vroeger, want er zijn inderdaad 120 teams die zich voor 8u moeten aanmelden en hun gerief (kaart van Gent, koekjes, t-shirt, allerlei prullaria) moeten krijgen. En 't is inderdaad verzamelen voor de deuren van de fnac. (Nu, op dat ontieglijk vroeg uur op een zaterdag zal dat ook de enige plaats zijn in omstreken waar er volk te bespeuren valt).

    - Als het tegenover 2 jaar geleden niet veranderd is, verloopt het als volgt. Om 8u krijg je een thema, en rond dat thema moet je binnen de komende 3 uur (dus vóór 11 uur) met 2 foto's naar keuze naar een afgesproken punt komen. Aldaar worden die overgezet op een laptop. Dan krijg je een nieuw thema, en moet je dus tussen 11 en 14 uur je 2 foto's van dat thema overzetten. Tussen 14 en 17 uur de foto's van thema 3 overzetten, en tussen 17 en 20 uur de foto's van thema 4.

    - Wat je precies doet en waar je naartoe gaat maakt niet uit. (Nu, het zou wel kunnen dat foto's die duidelijk heel ver buiten de buurt van Gent gemaakt zijn gediskwalificeerd worden, daar ben ik niet zeker van.) Maar in feite ben je dus helemaal vrij in je doen en laten, zolang je binnen de afgesproken uren bent op de plaatsen waar je moet zijn. (Die plaatsen krijg je ook telkens meegedeeld, net zoals het thema).

    En dat het Sara-dag is, wist ik dus niet. 't Zal daar gezellig worden in Gent
    Nikon D80 en toebehoren.

    Comment


    • #3
      Re: Fnac fotomarathon Gent , details start ?

      Ow, 't is blijkbaar een beetje anders dan ik had gezegd: blijkbaar zijn er deze keer maar 3 thema's in plaats van 4. Ook de uren zijn dus anders. Uit de mail van de Fnac die ik vandaag mocht ontvangen:

      Je kunt je op 21 juni vanaf 7u30 aanmelden onder de luifel van Fnac. Om 8u is het startschot van de fotomarathon.

      (...)

      Je mag je ook later komen aanmelden, maar hou er wel rekening mee dat je je eerste 2 foto’s ten laatste om 12u moet downloaden.

      Je bent niet verplicht om 3,50 uur over een thema te doen: je kunt je foto’s bijvoorbeeld al na een uur downloaden, onmiddellijk aan het volgende thema beginnen en de foto’s daarvan ook na een uur downloaden. Je kunt dus voor 7 u ’s avonds klaar zijn.

      Je bent wél verplicht alle 3 de thema’s in beeld te brengen

      Je bent ook verplicht om je “routeplan” te respecteren. Op dit plan, dat je krijgt bij het aanmelden, staat een bepaalde volgorde van downloadpunten. Je moet dus je foto’s volgens thema op het juiste adres downloaden.

      De thema’s worden afgesloten om 12u, 15u30, 19u. Hier zijn we streng in! Wie te laat download, wordt gediskwalificeerd!
      Nikon D80 en toebehoren.

      Comment


      • #4
        Re: Fnac fotomarathon Gent , details start ?

        bedankt
        ikzelf heb geen mail ontvangen, "leuntjens" zal weer te moeilijk geweest zijn

        misschien zie ik je morgen dan
        Instagram | Website | Blog | Facebook | Twitter

        Comment


        • #5
          Re: Fnac fotomarathon Gent , details start ?

          In antwerpen zijn alle plaatsen jammer genoeg al een tijdje volzet

          Volgend jaar meer geluk...

          Comment

          Working...
          X