Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

boeken gary winogrand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • boeken gary winogrand

    wist niet goed in welk forum dit onderwerp te plaatsen, maar blijkbaar mag het hier wel.

    Weet iemand van jullie misschien waar je boeken van Gary Winogrand kan kopen? Ik dacht aan dan vooral aan "the animals". Ikzelf heb al verschillende boekhandels afgeschuimd, maar telkens zonder reultaat... Misschien dat er nog mensen van jullie hier ervaring mee hebben?

  • #2
    Re: boeken gary winogrand

    Heb hem een tijdje geleden nog in de aanbieding in een boekenwinkel in Elsene zien liggen (Peinture Fraiche), maar daar gaan boeken snel weg.

    Beste manier, als je ze niet in de winkels vindt, is via amazone, bestel vaak fotoboeken en na een weekje zijn ze geleverd. En scherpe prijzen.

    Anders eens in De Slegte kijken, vaak goeie fotoboeken te vinden (vooral die in Gent en Antwerpen).
    Last edited by cash; 17 juni 2008, 21:17.

    Comment


    • #3
      Re: boeken gary winogrand

      Oorspronkelijk geplaatst door cash Bekijk bericht
      Heb hem een tijdje geleden nog in de aanbieding in een boekenwinkel in Elsene zien liggen (Peinture Fraiche), maar daar gaan boeken snel weg.

      Beste manier, als je ze niet in de winkels vind, is via amazone, bestel vaak fotoboeken en na een weekje zijn ze geleverd. En scherpe prijzen.

      Anders eens in De Slegte kijken, vaak goeie fotoboeken te vinden (vooral die in Gent en Antwerpen).
      merci voor de info, ik ga eens in antwerpen kijken dan. Heb een beetje wantrouwen om zaken via het internet te betalen, daarmee.

      Comment


      • #4
        Re: boeken gary winogrand

        Heb hetzelfde probleem, maar mijn verslaving, fotoboeken, heeft me eens de stap doen zetten en doe het nog steeds. Doe het dan ook enkel via Amazone, betrouwbaar tot nu toe.

        Comment

        Working...
        X