Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

normlicht/6500K waar te vinden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • normlicht/6500K waar te vinden

    zoek dus winkels in belgie waar ik me een set(je) TL lampen + behuizing kan kopen
    de bedoeling is niet om een "kijkkast" te maken maar gewoon om mijn TL-verlichting uit te breiden naar een TL 6500K systeem om wat gemakkelijker aan CM te doen

    dacht aan PHILIPS TL-D 18W 965 Graphica Pro en een geschikte behuizing.

    vraag is natuurlijk, waar?

    morgen bel ik even naar Transfert N.V. .. de enige belgische winkel die ik hier op't bd forum ben tegen gekomen.
    [marc-en-ciel verkoopt ze niet meer?]

    zijn er nog andere adressen bekend??
    foto als spiegel of als venster?

  • #2
    Re: normlicht/6500K waar te vinden

    Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
    zoek dus winkels in belgie waar ik me een set(je) TL lampen + behuizing kan kopen
    de bedoeling is niet om een "kijkkast" te maken maar gewoon om mijn TL-verlichting uit te breiden naar een TL 6500K systeem om wat gemakkelijker aan CM te doen

    dacht aan PHILIPS TL-D 18W 965 Graphica Pro en een geschikte behuizing.

    vraag is natuurlijk, waar?

    morgen bel ik even naar Transfert N.V. .. de enige belgische winkel die ik hier op't bd forum ben tegen gekomen.
    [marc-en-ciel verkoopt ze niet meer?]

    zijn er nog andere adressen bekend??
    Normaal ook wel te bestellen bij de betere electro speciaalzaak, ze zullen echter niet alle voor enkele stuks een bestelling willen doen. Ik heb strips (= minimale om TL-lampen in te bevestigen) met EVSA en 950 lampen besteld bij Electro Callait in Hoboken.

    PS. Ook enkele lampen van bij Marc-en-Ciel.

    Comment


    • #3
      Re: normlicht/6500K waar te vinden

      Net even gekeken op de e-shop van CEBEO, zij hebben de meeste op voorraad in hun centraal magazijn.
      Je kan er enkel kopen als zelfstandige (BTW-nummer) en de e-shop enkel voor geregistreerde elektriciens.


      Er is vast en zeker wel een winkel in jou buurt.

      Mij kosten ze €5,25 /stuk excl BTW

      Comment

      Working...
      X