Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vos magasins photo preferes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vos magasins photo preferes

    Qui sait, peut etre qu'on prendra connaissance de chouettes boutiques qu'on ne connais pas encore

    Pour moi, sur Bruxelles, j'ai une preference pour "TECHNOPHOT ACTIONSHOP" boulevard ANSPACH......l'acceuil y est tres sympa

    Sinon un autre ACTIONSHOP c'est ALIPHOTO a la rue du midi.

    Et vous? ou aimez vous aller?

  • #2
    bump

    Comment


    • #3
      Op verzoek voor de niet-Franssprekenden onder ons (vrij vertaald):

      Jullie favoriete fotowinkels

      Wie weet leren we zo misschien leuke winkels kennen die we nog niet kenden.
      In Brussel gaat mijn voorkeur uit naar "TECHNOPHOT ACTIONSHOP" op de boulevard ANSPACH (?)...... De mensen zijn er erg vriendelijk.

      Een andere ACTIONSHOP is ALIPHOTO in de Rue du Midi (Midi-straat?).

      En jullie? Waar gaan jullie graag naartoe?
      Meer foto's op Mukblog

      Comment


      • #4
        Originally posted by Jacki
        boulevard ANSPACH
        Rue du Midi (Midi-straat?)
        - Anspachlaan (in de omgeving van de Nieuwstraat - kant Noord Station)
        - Zuidstraat (in de omgeving van het Zuid Station, kant Frankrijkstraat)
        --
        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

        Comment


        • #5
          tja, dat heb je natuurlijk, het heet belgiumdigital.com ... en in belgië praten we zowel Ned ald Fr en D
          --
          Play Drakensang - a free online mmorpg

          Comment


          • #6
            Aha, nu gaan we ook Franstalige BDers krijgen... Vlamingen, Nederlanders en nu Franstaling...

            Bonjour, Babbitt, ici chez BD on achette toujours en Allemange. Chez Topfoto: http://www.topfoto-online.de/
            Les prix sont plus bon marché que ici on Belgique.

            Comment


            • #7
              Begrijp ik het goed. De Vlamingen spreken Nederland en vaak Frans. Terwijl de Franstalige Belgen vaak alleen maar Frans spreken.

              Comment


              • #8
                Originally posted by j@n
                Begrijp ik het goed. De Vlamingen spreken Nederland en vaak Frans. Terwijl de Franstalige Belgen vaak alleen maar Frans spreken.
                tja j@n, das zo'n beetje als de duitsers he. Als die ergens komen is't ook alleen maar duits
                --
                Play Drakensang - a free online mmorpg

                Comment


                • #9
                  tss tss Not only French......French Native and quite fluent in english too......
                  Ik begrijp nederlands maar ik spreek het niet genoeg om lange zinnen te maken....

                  Bref.....pas assez de pratique pour l'employer couramment.

                  Now if you prefer we can always go on in english .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Babbitt
                    tss tss Not only French......French Native and quite fluent in english too......
                    Ik begrijp nederlands maar ik spreek het niet genoeg om lange zinnen te maken....

                    Bref.....pas assez de pratique pour l'employer couramment.

                    Now if you prefer we can always go on in english .
                    Hehe, deze taalmix doet me denken aan Jean-Marie Pfaff

                    Tom
                    --Canon PS A40--
                    --BD0180BE--

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Perrush
                      Originally posted by j@n
                      Begrijp ik het goed. De Vlamingen spreken Nederland en vaak Frans. Terwijl de Franstalige Belgen vaak alleen maar Frans spreken.
                      tja j@n, das zo'n beetje als de duitsers he. Als die ergens komen is't ook alleen maar duits
                      Met uitzondering dan van onze duitstalige landgenoten die zich meestal zeer goed uit de slag weten te trekken zowel in het nederlands als in het frans.
                      (in tegenstelling met mezelf die zich moet beperken tot het nederlands en het engels)
                      Albums
                      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                      Comment


                      • #12
                        Ik ben bij Photo Ali geweest om de Kodak Photo CD's te laten maken van m'n trouw (was niet digitaal geschoten... ...wel digitaal verwerkt). Was zeer tevreden van service, charismatische man met z'n enorme moustache, heerlijk winkeltje ook: tot de rand gevuld met fotogerief! (en de beste prijs die ik kon vinden in Brussel voor Photo CD)
                        Ben ooit in Sint-Gillis een pareltje van een winkeltje tegengekomen met alle allerlaatste-nieuwe digicam modellen, weet het helaas niet terug te vinden..
                        ikzelf Casio QV-3500EX - mijn broer DMC-FZ2 (http://home.tiscali.be/krisentom/fz2/index.html)

                        Comment


                        • #13
                          Het enige verschil met pfaff is dat BABITT juist spreekt en schrijft.


                          Mijn favoriete winkel

                          Top_foto Düren
                          en
                          Foto "Luc Tecqmenne " Dendermonde

                          GroeNten

                          Trance_811
                          \Nickname: Trance_811
                          \Lidnr: BD0145BE

                          \website: http://www.fotojo.be
                          \@:trance_811@hotmail.com

                          Comment


                          • #14
                            [quote]Originally posted by j@n
                            Begrijp ik het goed. De Vlamingen spreken Nederland en vaak Frans. Terwijl de

                            Je begrijpt het héél goed!!! Sterker nog: de meeste Franstaligen spreken ook wel Nederlands, maar zijn nogal op hun eigen taaltje gestemd
                            ('t zijn altijd dezelfden die zich overal aanpassen )
                            Sam greetzzzzzzz U
                            -------------------------------------------
                            Never apologize for showing feeling.
                            When you do so, you apologize for the truth.
                            -------------------------------------------
                            Canon Stuff

                            Comment


                            • #15
                              Maybe that's what's caled the belgian complex..........sorry guys you're totally wrong about me.......
                              Nor dutch or french native, i'm an american and english native......French is my second language as i use it a lot in my job....
                              ANd i learned a bit of Dutch because i live in belgium for almost 20 years now.....

                              Stop kidding and stay on the topic......i don't think we're here to speak about belgian languages war.....no one is the best.....

                              Hope you won't act like ingnorant americans......
                              Thanx for reading me..

                              Comment

                              Working...
                              X