Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat doen jullie met je foto's?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat doen jullie met je foto's?

    Ik vraag me af wat iedereen doet met zijn foto's?
    Afdrukken en in de kast leggen? Op pc zetten en als screensaver gebruiken? Vriend en vijand heel de tijd foto's onder hun neus schuiven? Op tentoonstellingen hangen? Niets? Op een website zetten en hopen dat er iemand naar kijkt? In opdracht foto's maken? ...

    Je kan natuurlijk heel veel plezier beleven aan foto's maken en afwerken, maar achteraf moet je er toch ook iets mee doen hé... Zelf weet ik eigenlijk niet goed wat ik ermee moet aanvangen. Misschien heeft er iemand tips voor mij..
    ...iter est meta

  • #2
    Re: Wat doen jullie met je foto's?

    Deelnemen aan wedstrijden en Fotosalons !

    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Wat doen jullie met je foto's?

      De mooiste zwart wit foto's die laat ik afprinten in een bepaald formaat en die hang ik dan op in mijn kamer. Ik heb een bordeaux muur en de afbeeldingen zijn zwart wit dus, omkaderd door een dikke zwarte rand. Voor de rest staan ze hier maar op de pc ...

      Comment


      • #4
        Re: Wat doen jullie met je foto's?

        Forum voor technische discussies die met digitale fotografie te maken hebben, en voor het tonen van fotografische tips & trucs.
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: Wat doen jullie met je foto's?

          afdrukken op biopapier met bio-inkten

          en daarna composteren!
          foto als spiegel of als venster?

          Comment


          • #6
            Re: Wat doen jullie met je foto's?

            Ik post deze op dit forum:
            http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=216562
            http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=216577
            http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=216569
            Panasonic FZ7 + Sony Alpha 300 + kitlens 18-70 mm + beercan - 70-210/4

            Comment


            • #7
              Re: Wat doen jullie met je foto's?

              Het lijkt mij wel leuk om kleine 'opdrachtjes' te doen... uiteraard onbetaald hé... en niet te tijdskritisch (zoals geboortes, ...)

              Allez, ik weet niet of of hier duidelijk mee ben: Ik zou dan liefst dingen fotograferen waarbij je steeds opnieuw kan beginnen als het resultaat niet goed is. Gebouwen bijvoorbeeld, of tuinen... die dingen hebben meestal geduld en zijn er morgen ook nog.

              In die richting zou je het nuttige aan het aangename kunnen koppelen...

              Of ben ik aan het zeveren
              ...iter est meta

              Comment


              • #8
                Re: Wat doen jullie met je foto's?

                Oorspronkelijk geplaatst door Koen... Bekijk bericht
                Het lijkt mij wel leuk om kleine 'opdrachtjes' te doen... uiteraard onbetaald hé... en niet te tijdskritisch (zoals geboortes, ...)

                Allez, ik weet niet of of hier duidelijk mee ben: Ik zou dan liefst dingen fotograferen waarbij je steeds opnieuw kan beginnen als het resultaat niet goed is. Gebouwen bijvoorbeeld, of tuinen... die dingen hebben meestal geduld en zijn er morgen ook nog.

                In die richting zou je het nuttige aan het aangename kunnen koppelen...

                Of ben ik aan het zeveren
                nee das geen zeveren hoor, gebouwen en tuinen zijn geduldig, alleen de weersomstandigheden veranderen nog wel eens.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Wat doen jullie met je foto's?

                  Allez ja,
                  ik zou iets meer willen doen met de foto's die ik neem dan op een website/forum/muur in huis hangen
                  ...iter est meta

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wat doen jullie met je foto's?

                    ik zou iets meer willen doen met de foto's die ik neem dan op een website/forum/muur in huis hangen
                    Wat bedoel je dan? Uitgeven in een papieren publicatie? Verkopen?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wat doen jullie met je foto's?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Koen... Bekijk bericht
                      Allez ja,
                      ik zou iets meer willen doen met de foto's die ik neem dan op een website/forum/muur in huis hangen
                      Je zou aan stock fotografie kunnen doen.
                      http://submit.shutterstock.com/
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wat doen jullie met je foto's?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Koen... Bekijk bericht
                        Het lijkt mij wel leuk om kleine 'opdrachtjes' te doen... uiteraard onbetaald hé... en niet te tijdskritisch (zoals geboortes, ...)

                        Allez, ik weet niet of of hier duidelijk mee ben: Ik zou dan liefst dingen fotograferen waarbij je steeds opnieuw kan beginnen als het resultaat niet goed is. Gebouwen bijvoorbeeld, of tuinen... die dingen hebben meestal geduld en zijn er morgen ook nog.

                        In die richting zou je het nuttige aan het aangename kunnen koppelen...

                        Of ben ik aan het zeveren
                        Ik doe zoiets.

                        Af en toe een concert of evenement coveren, met als beloning dan er gratis naartoe mogen.

                        En het plezier van je werk gepubliceerd zien natuurlijk

                        Verder gewoon op m'n eigen blog af en toe een beeldje posten. En hier natuurlijk

                        Tom
                        ~TDN
                        fotoblog: www.tdn9.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wat doen jullie met je foto's?

                          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                          Je zou aan stock fotografie kunnen doen.
                          http://submit.shutterstock.com/
                          Of een ander stockbureau waar ze de sofam tarieven hanteren en de markt niet kapot proberen te concureren. Let wel als je met stockfotografie bezig bent ben je aan het handelen en dien je de wetgeving inzake btw en zo te respecteren.
                          Vriendelijke groeten,Raf

                          www.rafvandenbogaert.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wat doen jullie met je foto's?

                            Oorspronkelijk geplaatst door TDN Bekijk bericht
                            Ik doe zoiets.

                            Af en toe een concert of evenement coveren, met als beloning dan er gratis naartoe mogen.

                            En het plezier van je werk gepubliceerd zien natuurlijk

                            Verder gewoon op m'n eigen blog af en toe een beeldje posten. En hier natuurlijk

                            Tom
                            Dit lijkt me wel leuk...
                            Enige probleem is natuurlijk dat ik ervaring mis. Ik denk dat mijn fotokennis nog wat tekort schiet voor zo'n zaken.
                            ...iter est meta

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wat doen jullie met je foto's?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Koen... Bekijk bericht
                              Ik vraag me af wat iedereen doet met zijn foto's?
                              Afdrukken en in de kast leggen? Op pc zetten en als screensaver gebruiken? Vriend en vijand heel de tijd foto's onder hun neus schuiven? Op tentoonstellingen hangen? Niets? Op een website zetten en hopen dat er iemand naar kijkt? In opdracht foto's maken? ...

                              Je kan natuurlijk heel veel plezier beleven aan foto's maken en afwerken, maar achteraf moet je er toch ook iets mee doen hé... Zelf weet ik eigenlijk niet goed wat ik ermee moet aanvangen. Misschien heeft er iemand tips voor mij..
                              Als je het gevoel hebt dat je er iets mee moet doen... ben je dan wel goed bezig?
                              Je hebt toch het plezier van de foto's nemen, het plezier van ze te verwerken, het plezier van een afgewerkt resultaat te hebben...?

                              De HOF lijkt me een goeie doelstelling voor jou.
                              flickr

                              Comment

                              Working...
                              X