Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modelfotograaf tfcd gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Modelfotograaf tfcd gezocht

    Welke amateur fotograaf uit het Gentse wil een fotosessie doen met een vriendin van mij en dit tfcd of tfp, zelf heb ik noch de tijd en ervaring in modelshoot om dit te doen, wie zich geroepen voelt mag altijd vrijblijvend enkele voorbeeld foto's naar mij doorsturen, Ik zorg er dan wel voor dat het bij haar terecht komt.

    Alvast Bedankt

    info@stijndemeyer.be
    Nikon D3, D700, D300 14-24mm f2,8, 24-70mm F2.8, 70-200mm F2.8, 300mm F2,8, 200-400mm F4, SB 800, SB 900 sony snaplab printer

  • #2
    Re: Modelfotograaf tfcd gezocht

    Kijk misschien eens op www.modellennet.be, keuze genoeg!
    BD0910BE

    Comment


    • #3
      Re: Modelfotograaf tfcd gezocht

      en anders kan je eens op www.modelmanagement.be kijken

      Comment


      • #4
        Re: Modelfotograaf tfcd gezocht

        voorbeeldfoto's opsturen OK, maar over welk model gaat het, heb je daar een voorbeeldfoto van!!
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Modelfotograaf tfcd gezocht

          Voorbeeldfoto's opsturen om gratis te werken ? 't Wordt beter met het moment
          BD0808BE

          Comment


          • #6
            Re: Modelfotograaf tfcd gezocht

            Heb je een foto van haar?
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
            http://www.stevevandegaer.be

            Comment


            • #7
              Re: Modelfotograaf tfcd gezocht

              Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
              voorbeeldfoto's Opsturen Om Gratis Te Werken ? 't Wordt Beter Met Het Moment

              www.fotofolio.be

              Comment


              • #8
                Re: Modelfotograaf tfcd gezocht

                Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
                Voorbeeldfoto's opsturen om gratis te werken ? 't Wordt beter met het moment
                't blijft een raar wereldje dat modellenwereldje
                EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                https://sites.google.com/view/pdh65/

                Comment


                • #9
                  Re: Modelfotograaf tfcd gezocht

                  Oorspronkelijk geplaatst door stijndemeyer Bekijk bericht
                  Welke amateur fotograaf uit het Gentse wil een fotosessie doen met een vriendin van mij en dit tfcd of tfp, zelf heb ik noch de tijd en ervaring in modelshoot om dit te doen, wie zich geroepen voelt mag altijd vrijblijvend enkele voorbeeld foto's naar mij doorsturen, Ik zorg er dan wel voor dat het bij haar terecht komt.

                  Alvast Bedankt

                  info@stijndemeyer.be
                  Waarom zouden wij in godsnaam voorbeeld foto's opsturen om mevrouw te laten kiezen of we wel voldoen.
                  Als ze nu al met zo'n pretentie rondlopen mogen ze van mij gerust thuisblijven.

                  tfcd is nog steeds iets waarbij 2 partijen voordeel uithalen: "oefening + uitbreiding portfolio".

                  Meestal is het omgekeerd: Plaats eens een foto van "Mevrouw" en WIJ zullen wel beslissen of we ermee willen werken. Anders moet ze inderdaad maar bij modellennet of zo gaan aankloppen.

                  SLOTJE!
                  .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
                  ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

                  Comment


                  • #10
                    Re: Modelfotograaf tfcd gezocht

                    Woord

                    Comment


                    • #11
                      Re: Modelfotograaf tfcd gezocht

                      Oorspronkelijk geplaatst door Decapix Bekijk bericht
                      Waarom zouden wij in godsnaam voorbeeld foto's opsturen om mevrouw te laten kiezen of we wel voldoen.
                      Als ze nu al met zo'n pretentie rondlopen mogen ze van mij gerust thuisblijven.

                      tfcd is nog steeds iets waarbij 2 partijen voordeel uithalen: "oefening + uitbreiding portfolio".

                      Meestal is het omgekeerd: Plaats eens een foto van "Mevrouw" en WIJ zullen wel beslissen of we ermee willen werken. Anders moet ze inderdaad maar bij modellennet of zo gaan aankloppen.

                      SLOTJE!
                      Hier heb ik helemaal niets aan. Moest jij mijn bericht goed gelezen had u misschien zien staan
                      wie zich geroepen voelt mag altijd vrijblijvend enkele voorbeeld foto's naar mij doorsturen
                      ik veronderstel dat uw tfcd modellen u ook contacteren via uw website waar uiteraard voorbeeldfoto's opstaan.
                      Toch wil ik u bedanken voor de reactie zo blijft mijn post hoog staan
                      Nikon D3, D700, D300 14-24mm f2,8, 24-70mm F2.8, 70-200mm F2.8, 300mm F2,8, 200-400mm F4, SB 800, SB 900 sony snaplab printer

                      Comment


                      • #12
                        Re: Modelfotograaf tfcd gezocht

                        Het is tegenwoordig wat met de modellen ,de decatentie van sommige haalt echt hoge toppen ,en ze zijn zelfs nog niet gekend of hebben nog geen enkele ervaring met modellen werk ,en ze blazen al of ze hebben jaren ervaring ,in het vak .

                        Als het model haar fotograaf wilt kiezen zal ze met euro'kes moeten over de brug komen kan ze kiezen en eisen stellen ,als het op tfcd of tfp is en er biedt zich iemand aan om haar te fotograferen moeten ze maar aanvaarden wie zich aanbiedt op zulke basis .

                        Moet het ook nog in een prof fotostudio gedaan worden zeker ????

                        Als je dan zelf fotografeerd zou ik even de tijd pakken om haar zelf te fotograferen zodoende leer je zelf ook iets bij ,of is je vriendin zo aarts moeilijk dat je het zelf weet ,en daarom deze klus wilt laten klaren door andere mede hobby fotografen .

                        Zou je voorstellen praat het gewoon uit je eigen hoofdje en het hoofdje van je vriendin om nu al een model fotoshoot te doen ,zal je waarschijnlijk jezelf heel dankbaar zijn in de toekomst .


                        Groeten ,
                        Ardesign
                        Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

                        Comment


                        • #13
                          Re: Modelfotograaf tfcd gezocht

                          't is eigenlijk een beetje een spel van vraag en aanbod hé. De fotografen enerzijds kijken rond op een aantal modellen-sites en kiezen wie ze voor de lens willen, de modellen anderzijds kijken rond welke fotograaf ze achter de camera willen om hun beste kanten op de gevoelige plaat vast te laten leggen. Op dergelijke sites baseren beide partijen zich op de portfolios die kunnen geraadpleegd worden. De fotograaf kan een model contacteren, en die is vrij om er al dan niet op in te gaan. Hetzelfde geldt ook omgekeerd : een model kan een fotograaf contacteren, eveneens zonder verplichting. En zoals reeds aangehaald, voor beide partijen is't een win-win situatie. En eigenlijk kost het je niets om eens rond te kijken.

                          't is hier al een paar keer geopperd : "Laat eens een foto van je model zien".
                          Als beginnend model (en natuurlijk ook beginnend portret/glamour/en weetikveel fotograaf) is het interessant je te registreren op dergelijke sites.
                          Maar, door hoe je het nu aangepakt hebt is het onmogelijk je model te leren kennen, of in te schatten waar je/ze naar toe wil, of waar de fotograaf naartoe wil.
                          Dus, post een foto, en er zal ongetwijfeld interesse zijn. Maar nu is het moeilijk in te schatten in welke richting de shoot kan geduwd worden, en of het zal klikken tussen model en fotograaf.

                          En gezien de toon in je laatste topic denk ik dat het nu vergeefse moeite zal
                          zijn.

                          Anyway!
                          Succes met je zoektocht.
                          BD0910BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Modelfotograaf tfcd gezocht

                            Oorspronkelijk geplaatst door stijndemeyer Bekijk bericht
                            ik veronderstel dat uw tfcd modellen u ook contacteren via uw website waar uiteraard voorbeeldfoto's opstaan.
                            Pech ... De meeste modellen die bij mij komen voor tfcd shoots, contacteren mij op basis van 'horen zeggen of gelezen' of via modellennet of modelmanagement. Die komen vriendelijk vragen of ik tijd wil vrijmaken voor hen.
                            Dit zijn meestal beginnende modellen die al blij zijn dat ze nog eens voor de lens kunnen staan om ervaring op te doen en er de foto's voor krijgen.
                            .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
                            ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

                            Comment


                            • #15
                              Re: Modelfotograaf tfcd gezocht

                              Bij deze enkele foto's ik weet het ze zijn klein en fototechnisch niet in orde maar zo heb ik ze doorgestuurd gekregen van haar

                              Nikon D3, D700, D300 14-24mm f2,8, 24-70mm F2.8, 70-200mm F2.8, 300mm F2,8, 200-400mm F4, SB 800, SB 900 sony snaplab printer

                              Comment

                              Working...
                              X