Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chit chat of Algemeen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Chit chat of Algemeen?

    Ik weet dat iemand dit laatst ook al heeft aangestipt, maar er staan af en toe topics in Algemeen (zoals onlangs die over hobby's en reisdoelen) die volgens mij beter in de chitchat passen.

    Dus moderatoren: verplaatsen maar .

    Jacki
    Meer foto's op Mukblog

  • #2
    Jacki, dit topic bijvoorbeeld?

    Maar ik kan je enkel gelijk geven. Ik ben dus niet alleen die zich eraan stoort. Sommige verplaats ik reeds... maar ben liever niet te overactief, of ik krijg terug op mijn kop.

    mvg,
    peter

    Comment


    • #3
      Hallo Jacki,

      We doen ons best, maar we kunnen nu eenmaal niet meer alles volgen en dan glippen er al dingen door de "mazen" ...

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        Laat ik het dan anders stellen: BD-leden, als een topic niet rechtstreeks met fotografie heeft te maken, zet het dan in chitchat en niet in Algemeen. Hoe leuk ik die topics ook vind, andere hobby's en reisdoelen en dergelijke hebben niet écht rechtstreeks met fotografie te maken.

        Jacki
        Meer foto's op Mukblog

        Comment


        • #5
          Ik was degene die met die hobby-topic is begonnen. En ik vond het wel passen in algemeen, maar dus blijkbaar niet.
          Sorry aan wie zich daaraan heeft geërgerd, ik zal in het vervolg de dubieuze dingen in chit-chat zetten.


          mvg,
          Bert
          D90 - Tokina 12-24/F4 - ...

          Comment


          • #6
            Originally posted by Drosera
            Ik was degene die met die hobby-topic is begonnen. En ik vond het wel passen in algemeen, maar dus blijkbaar niet.
            Sorry aan wie zich daaraan heeft geërgerd, ik zal in het vervolg de dubieuze dingen in chit-chat zetten.

            Hee, ik heb me er zeker niet aan geërgerd hoor. Vind het zelfs zo'n leuk topic dat ik met erop gesubscribed heb .
            Enne, zoooooo belangrijk is het nu ook weer niet. Het viel me enkel op dat er vaker 'off topics' in Algemeen staan.
            Meer foto's op Mukblog

            Comment


            • #7
              Originally posted by Jacki
              Enne, zoooooo belangrijk is het nu ook weer niet. Het viel me enkel op dat er vaker 'off topics' in Algemeen staan.
              Ik vind ook wel dat Algemeen stilaan een 'vuilbakje' aan het worden is. Zo heb ik ook al opgemerkt dat de SD-topics toch wel veel beter thuishoren in 'Waarheen vandaag'. En het aantal stickies hier neemt ook alleen maar toe.
              Nu ja, ik ga me er niet meer druk om maken .

              Henk

              Comment


              • #8
                Originally posted by henkvw
                En het aantal stickies hier neemt ook alleen maar toe.
                Oei, ik had eerst moeten kijken, want er zijn 2 stickies minder . Allez, er is beterschap in zicht dus...

                Henk

                Comment


                • #9
                  Originally posted by henkvw
                  Oei, ik had eerst moeten kijken, want er zijn 2 stickies minder . Allez, er is beterschap in zicht dus...
                  Een stickie op z'n tijd is lekker ontspannend
                  Meer foto's op Mukblog

                  Comment

                  Working...
                  X