Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's ophangen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's ophangen

    Hoe hangen jullie foto's op indien jullie deze niet in een kader willen ophangen ? Bestaan hiervoor handige hulpmiddelen ?
    Groetjes,
    N.

  • #2
    je kunt ze bijv plakken (of laten doen) op een dikkere ondergrond, er zijn ook strips waar je ze in kunt zetten. Ik heb zelf in mijn woonkamer een systeem met rondom strips bovenaan mijn muren waardoor ik dan schilderijen foto s etc overal en op elke hoogte kan hangen en veranderen wanneer ik wil. Dit werkt ook prima met geplakte foto s

    Comment


    • #3
      Over welke orde van grootte heb je het dan nikodeleu
      10x15 of 50x70

      Comment


      • #4
        Originally posted by marjo
        je kunt ze bijv plakken (of laten doen) op een dikkere ondergrond, er zijn ook strips waar je ze in kunt zetten. Ik heb zelf in mijn woonkamer een systeem met rondom strips bovenaan mijn muren waardoor ik dan schilderijen foto s etc overal en op elke hoogte kan hangen en veranderen wanneer ik wil. Dit werkt ook prima met geplakte foto s
        Lijkt me erg interessant en flexibel. Kan je zo eens een voorbeeldje posten Marjo ? Bij voorbaat dank !
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Lijkt me erg interessant en flexibel. Kan je zo eens een voorbeeldje posten Marjo ? Bij voorbaat dank !
          Heel simpel systeempje hoor van de Hema en ook bij doe het zelf winkels te koop, ik heb een probleempje met mijn camera (rood lampje dat aan en uit gaat en ik kan de handleiding niet vinden ) maar zo gauw ik dat heb opgelost post ik een voorbeeldje

          Comment

          Working...
          X