Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

www.kamera-express.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • www.kamera-express.nl

    Weet nie of dit item hier thuis hoort, maar allez:
    Iemand ervaring met online bestelling bij www.kamera-express.nl? Hoe lang duurt de verzending, reageren ze snel bij vragen, enz...
    Nikon D80 + 18-200 VR

  • #2
    Re: www.kamera-express.nl

    Het meeste van mijn fotomateriaal heb ik besteld bij Kamera Expres.

    Ik heb er zeer goeie ervaringen mee, vandaag besteld, morgen in huis.
    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

    Comment


    • #3
      Re: www.kamera-express.nl

      Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
      Ik heb er zeer goeie ervaringen mee, vandaag besteld, morgen in huis.
      Geldt dat ook voor België? Wat is de beste (vlotste) manier om te betalen?

      Groeten!
      Nikon D80 + 18-200 VR

      Comment


      • #4
        Re: www.kamera-express.nl

        Oorspronkelijk geplaatst door phoane Bekijk bericht
        Geldt dat ook voor België? Wat is de beste (vlotste) manier om te betalen?

        Groeten!
        Ik denk dat het voor Belgie iets langer duurt. Vandaag besteld morgen in huis geldt ook alleen maar voor de dingen in voorraad (gelukkig is dat heel veel). Omdat ik in Nederland werk heb ik een Nederlandse bankrekening en de vlotste manier van betalen is via iDeal (hiermee kom je onmiddelijk bij je bank terecht) maar dit werkt alleen voor Nederlandse banken, andere mogelijkheid is een vooruitbetaling via overschrijving.

        In ieder geval heb ik er ook alleen maar goede ervaringen mee (verzendingen naar Nederland).
        Mvg,David
        [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

        Comment


        • #5
          Re: www.kamera-express.nl

          goede ervaring mee, vrijdagmiddag besteld, Zaterdagochtend al voor 12uur in huis, wel in Nederland.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: www.kamera-express.nl

            Voor Belgie betaal je met een internationale overschrijving.'k Denk dat dat de enige mogelijkheid is voor Belgen. Met kredietkaarten werken ze niet.
            Van zodra (3-4 dagen)het geld bij hen is, starten ze de verzending. Dus levertermijn gaat pas in vanaf dan!
            De 1ste 2 aankopen gingen zeer vlot en correct. Daarna wat moeilijker want de bestelde én voorradige zaken(zo vermeld op site) bleken toch niet voorradig of zelfs niet meer leverbaar. Intussen verlies je wel wat tijd om het gestorte geld terug te krijgen. Dit 2 maal voor gehad.
            Bij de laatste bestelling (toch terug een bestelling geplaatst owv excuses en interess.prijs) werd een ziverkleurig toestel geleverd ipv het gevraagde zwarte. En op de leveringsbon zetten ze ook "zwart". Dan terug wat "excuses" van de firma, "foutje kan gebeuren"; tuurlijk, maar dat was al lang het 1ste foutje niet meer.
            Dus: je moet een beetje geluk hebben.Misschien eerst bellen om te weten of iets binnen is.

            Heb intussen al enkele malen bij STUDIO73 besteld en best tevreden. Snel, correct en qua prijs zeker het bekijken waard. Soms zelfs goedkoper dan Kameraexpress.
            www.petervdg.net/Portfolio

            Comment


            • #7
              Re: www.kamera-express.nl

              Meerdere keren iets besteld, altijd perfect geleverd.

              Peter.
              www.dpix.nl event photography

              Comment


              • #8
                Re: www.kamera-express.nl

                Zeer tevreden over (België). Als ik wat bestel bel ik eerst even of ze voldoende voorraad hebben, want uw artikels worden pas aan u toegewezen als ze uw geld ontvangen hebben. Vanuit België kan je enkel via overschrijving betalen en die is 4 dagen onderweg, de vijfde dag heb je dan alles in huis, geleverd met een bestelwagen en ze vragen om een handtekening, zodat je zeker bent dat je gerief bij jou terecht komt. Zeer tevreden van. Ik bestelde vandaag nog een ef-s 10-22 en bij navraag hadden ze daar 52 exemplaren van in voorraad dus die zullen binnen vier (werk)dagen nog niet weg zijn
                Eos 5DII - Eos 40D
                EF 16-35 f/2.8L USM II - EF 24-105 f/4L IS USM - EF 70-200 f/4L IS USM - EF 100 f/2.8L IS USM MACRO

                Comment


                • #9
                  Re: www.kamera-express.nl

                  even verplaatst naar correcter forum, camera's ----> algemeen
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment

                  Working...
                  X