Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD-SPIRIT

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD-SPIRIT

    De Bd-spirit is alive, en hoe !!!

    Iedereen die in het forum "algemeen" mijn pc-perikelen kon volgen weet dat ik in de rats zat ....pc heel traag geworden en gewoon geen oplossing te vinden....Tom stelde mij voor hem even te bellel, wat ik dan ook deed...hij stelde me vriendelijk voor even een kijkje te komen nemen....

    Gisteren is Tom bij me toegekomen om 14h....even kennis gemaakt en dan heeft hij achter mijn klavier plaatsgenomen....


    De diagnose was vlug gesteld : "da spel wil nemeer marcheren"......Tom had een viertal cd-tjes mee en stelde me voor om over te schakelen van Win98SE naar WinXP....Geen probleem voor mij, integendeel zelfs !
    Tom vijst mijn pc open en "prutst" en "switcht" wat met draden... Djeezes, da spel bevat meer stof dan mijne stofzuiger

    Format c van mijn tweede harde schijf, die nu eerste staat, en Win Xp wordt er zonder problemen opgeplaatst...Soudcart en modem worden niet herkend, does moet Tom via een paar omwegen de juiste drivers gaan downloaden (voor sommigen moest je eerst registreren, waarna ze een login mailden (waarvoor er dus eerst internetverbinding tot stand moest komen en outlook ingesteld), en de soudcart en modem deden het weer.....

    MAAR DAN....iedere keer de pc afgesloten en heropgestart werd, vond hij de asus-usbmodem niet meer terug...alles werkt, maar hij "onthoudt niks"...rondsurfen, helpdesk bellen, enz...leverde nog een nieuwe software voor de chipset op, maar het mocht niet baten...
    Dit is het punt waarop ik mijn pc zou omgebouwd hebben tot bloembak, maar Tom die hield vol; hij werd er zelfs nog gedrevener door !

    Uiteindelijk terug geformateerd (anderhalf uur voor een 80gig ); en Win2000 werd erop gezet...soundkcart gefixt, modem geïnstalleerd, antivirus, spybot, office 2000 eropgezwierd en alles geconfigureerd...

    ALLES WERKT HIER AS NEVER BEFORE!

    Bij deze heb ik nog eens een sterk staaltje BD-SPIRIT gezien : Tom is hier buiten gegaan om 00h30, dus hij heeft hier 10h30min volledig belangeloos aan mijn pc zitten werken.... daarom wil ik hem hier nog eens in de bloemekes zetten..

    Tom : Bedankt kerel,je bent een dijk van een gast ! Je weet wat we afgesproken hebben, en die dag geven we er nog een fameuze lap op !

    Stef

    NB : hopelijk breng ik nu geen overrompeling in Tom's mailbox teweeg, met allemaal BD'ers met pc-perikelen, want da's ook niet de bedoeling...

  • #2

    Ik ben blij voor je. Computerellende ben je beter kwijt dan rijk. Eerlijk gezegd had ik je al willen aanraden om Windows XP of W2K te installeren want Windows 98 is de grootste PC-rommel die Microsoft ooit in elkaar heeft geflanst.
    XP vereist weliswaar een krachtiger systeem, maar ja, voor niks gaat de zon op.

    Cheers,
    Frank

    Comment


    • #3
      Inderdaad,

      Proficiat aan Tom en veel succes met je Win2000, ik draai hier ook al 2 jaar Win2000 zonder al 1 maal te moeten formateren. Vroeger met W98 gebeurde dat iedere maand.
      http://www.vannecke.be
      Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
      Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

      Comment


      • #4
        TOFFE vertelling ...!!!
        Er bestaan nog goede mensen op deze wereld, maar je moet ze treffen, de dag van vandaag ...
        Leuk om lezen, maar je merkt het anders ook wel op het forum, dat de spirit hier dik ok is
        Hopelijk is deze spirit een lang leven gegund
        Sam greetzzzzzzz U
        -------------------------------------------
        Never apologize for showing feeling.
        When you do so, you apologize for the truth.
        -------------------------------------------
        Canon Stuff

        Comment


        • #5
          Jawadde!

          Tom jongen, mijn hoed af en een nederige knieval voor een van die zeldzame ridders die er nog rondlopen!

          Applaus!!! Staande ovatie!!!
          http://www.theafricabug.com

          Comment


          • #6
            Zo is het, en zo hoor ik het graag.

            Heb in deze virtuele wereld van BD toch ook leuke/interesante contacten opgebouwd.

            En ja, er zijn hier ongelofelijk véél toffe en behulpzame mensen.
            Het organiseren van de SD dag was voor mij een beetje mijn bijdrage om eens iets terug te kunnen doen.

            Trouwens vraag ik me wel af wanneer het eerste BD huwelijk zal plaats vinden, laat staan "de eerste BD baby"

            Ben blij voor U Stef dat alles terug kits is, hebben idd. de laatste tijd niet veel van U gehoord

            PS; Tof van U Tom, je moet het toch maar (willen)doen, en uw tijd/kennis er in steken !



            Comment


            • #7

              Comment


              • #8
                Allez, hij werkt dan toch nog ....

                PS : Stef, kheb 't hier thuis wel serieus moeten uitleggen ....

                Comment


                • #9
                  Ben heel blij voor je Stef en een pluim op zijn hoed voor Tom !

                  Comment


                  • #10
                    yep. sterk staaltje van bd-spirit inderdaad.
                    ToM.___ //Fuji s602.
                    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                    It goes to 11 you know? 1 louder.

                    Comment


                    • #11
                      WOW tof!
                      eMJeke
                      website

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tom314
                        yep. sterk staaltje van bd-spirit inderdaad.
                        inderdaad... fijn om te horen!
                        Luc

                        Comment


                        • #13
                          That's THE spirit .
                          Cypho
                          Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Tom
                            [PS : Stef, kheb 't hier thuis wel serieus moeten uitleggen ....
                            Oeioei Tom....als ik eens iets terug kan doen voor jullie....ge weet het wel he !

                            Stef

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Tom
                              Allez, hij werkt dan toch nog ....

                              PS : Stef, kheb 't hier thuis wel serieus moeten uitleggen ....
                              Ge pakt het verkeerd aan hee Tom. Er zijn twee manieren om laat thuis te komen:

                              1) Heel stilletjes. Autoradio uit, motor op voorhand af, deur heel traag openen, lichten uitlaten, enz... Je vrouw staat gegarandeerd te wachten (typisch met braadpan of deegrol in de hand), en je wordt een vol uur eens goed op de rooster gelegd (waar hebt gij gezeten!?...)

                              2) Radio vollen bak. Met de deuren gooien. Luidop zingen. Broek onderweg naar boven al uittrekken. Slaapkamer binnengaan en luidop roepen: "zo, en wie moet er hier eens goed geneukt worden!?". Dit is de juiste manier. Je vrouw blijft gegarandeerd beweegloos liggen.
                              http://www.theafricabug.com

                              Comment

                              Working...
                              X