Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop rampgevallen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoshop rampgevallen

    Af en toe vragen we ons af of er niet teveel met photoshop aan een foto gewerkt wordt. Hier zie je hoe het zeker niet moet: http://photoshopdisasters.blogspot.com/
    Klik ook door naar de "older posts" als je het interessant vindt.

    Willy
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

  • #2
    Re: Photoshop rampgevallen

    Je vraagt je soms af hoe sommige van die aanpassingen de publicatie halen hé ...



    Het valt me op dat ik bij de meeste foto's wel effe moet zoeken naar wat er mis is. Als ik ga spieken in de tekst vind ik het wel.
    Misschien zijn er nog wel mensen die net als ik die fouten niet eens opmerken als je die advertenties in een boekje tegenkomt.

    Leuke post wel Hombre.

    Dixie
    ooit ... .

    Comment


    • #3
      Re: Photoshop rampgevallen

      Die kende ik al, maar het is inderdaad een leuke blog!

      Comment


      • #4
        Re: Photoshop rampgevallen

        Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
        Af en toe vragen we ons af of er niet teveel met photoshop aan een foto gewerkt wordt. Hier zie je hoe het zeker niet moet: http://photoshopdisasters.blogspot.com/
        Klik ook door naar de "older posts" als je het interessant vindt.

        Willy
        Wanneer ze het goed doen -wat in uw voorbeeld niet het geval is- is het geen probleem. Een foto geeft nooit de werkelijkheid weer, maar is soms net echt.
        Manupilatie van de werkelijkheid begint al wanneer je door de zoeker kijkt, daarna manupileer je nog wat door in je (digitale)doka.

        Comment


        • #5
          Re: Photoshop rampgevallen

          Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
          Wanneer ze het goed doen -wat in uw voorbeeld niet het geval is- is het geen probleem. Een foto geeft nooit de werkelijkheid weer, maar is soms net echt.
          Manupilatie van de werkelijkheid begint al wanneer je door de zoeker kijkt, daarna manupileer je nog wat door in je (digitale)doka.
          shhhhhhhttttt niet te luid spreken
          foto als spiegel of als venster?

          Comment

          Working...
          X