Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van Schroefdraad naar Bajonet naar EOS fitting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Van Schroefdraad naar Bajonet naar EOS fitting

    In het forum over objectieven en hun adapters
    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over objectieven en andere optische toebehoren zoals lenzen en filters. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuwe lens, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

    heb ik het over mijn Chinon Schroefdraadobjectieven met glazen lenzen die ik via een M42 naar bajonet adapter op de EOS heb gemonteerd.
    Deze foto's zijn niet de beste, maar maken wel wat zaken duidelijk, de forum discussie is een aanrader, de vragen kritisch. Prima forum dus.




    Have fun.
    irineas
    Last edited by Irineas; 2 juni 2008, 21:38. Reden: De fotos bij van schroefdraad naar EOS via bajonet !!
    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

  • #2
    Re: Van Schroefdraad naar Bajonet naar EOS fitting

    even verplaatst naar een geschikter forum dan de beginners hoek , hier moeten foto's beoordeeld worden, dit hoort in algemeen.
    Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
    Canon eos 7D Mijn site

    Comment

    Working...
    X