Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spijtig

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • spijtig

    Ik kijk al geruime tijd naar jullie forums en er zijn vele nice topics bij,sinds verleden week heb ik mij ingeschreven voor het volgende,ik stoor mij hier wel mateloos hoe mensen proberen om hier op een openbaar forum om schaamteloos te vragen of zich aan te bieden om foto's te trekken van huwelijken,communies en dergelijke ,ik bedoel de amateurs , bv een student,ict,er,bediende enz.. onder het mom van het is veel te duur bij een professional enz,maar dit geeft niet het recht om dan maar klakkeloos in het zwart te gaan werken en zo de broodwinning van vele mensen af te nemen.
    Dit vindt ik zeer spijtig maar vindt de forumleiding dit normaal dat er op een openbare site zulke handel mag gedreven worden.
    Ik wil de forumleiding niet aanvallen maar er toch even op attent maken,als het mij opvalt dan moet het toch ook opvallen bij anderen.
    Ik hoop dat men mij niet lyncht zoals ik reeds vaak heb opgemerkt dat dit gebeurt maar dat er toch anderen zullen zijn die dit positief op zullen vatten
    (i hope so) oef dit is van mijn hartje.

  • #2
    Re: spijtig

    True, maar je hebt zwart-werk en vriendendienst. En daar vind ik nog een groot verschil. Maar je mag niet iedereen over dezelfde kam scheren. De meeste hier zijn volgens mij wel van mening dat je als amateur er je hobby van moet behouden en er niet je beroep van moet maken (zeker niet in't zwart).
    Teach me!
    Doe eens een bezoekje naar http://www.kinushi.net

    Comment


    • #3
      Re: spijtig

      Start deze eeuwige, saaie, zinloze, ... discussie aub niet opnieuw!
      Als nieuw lid gebruik je best eens je zoek functie en dan heb je direct leesvoer voor een paar uur.
      Dus veel leesplezier gewenst.

      Laat ons liever foto's bekijken en beoordelen op dit mooie forum!

      mvg,
      Kurt
      www.kdfotografie.be

      Comment


      • #4
        Re: spijtig

        bij welke overheidsinstelling zit je!!!!!.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: spijtig

          Dat bedoelde ik juist,gebruik het forum waarvoor het opgericht is ,mooie foto's bekijken,hulp krijgen bij problemen,back to the roots en niet schaamteloos zwartwerk op het forum te moeten bekijken.

          Comment


          • #6
            Re: spijtig

            Oorspronkelijk geplaatst door Kinushi Bekijk bericht
            True, maar je hebt zwart-werk en vriendendienst. En daar vind ik nog een groot verschil. Maar je mag niet iedereen over dezelfde kam scheren. De meeste hier zijn volgens mij wel van mening dat je als amateur er je hobby van moet behouden en er niet je beroep van moet maken (zeker niet in't zwart).
            proficiat,dat is de ware foto liefhebber;mooie site en mooie foto's

            Comment


            • #7
              Re: spijtig

              Dus als ik het goed begrijp ... iemand die niet met foto's bezig is, heeft hier volgens jouw hier niets te zoeken? Wel, post dan maar vlug een fotoke!

              Kan een admin hier aub een slotje op plaatsen?

              mvg,
              Kurt
              www.kdfotografie.be

              Comment


              • #8
                Re: spijtig

                Als je zulke topic tegen komt,
                klik dan op het uitroepteken rechtsboven van het bericht,
                maar start er aub geen topic over op.
                *** 2 x Nikon D500 - Nikkor 16-80 & Nikon 80-400 VRII & SB 600 ***

                Comment


                • #9
                  Re: spijtig

                  Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
                  Dus als ik het goed begrijp ... iemand die niet met foto's bezig is, heeft hier volgens jouw hier niets te zoeken? Wel, post dan maar vlug een fotoke!

                  Kan een admin hier aub een slotje op plaatsen?

                  mvg,
                  Kurt
                  Zie je wel,hier was ik bang voor,dit bedoelde ik hoegenaamd niet,ik heb veel respect voor de fijne topics met oplossingen ,foto's enzoveelmeer,maar ik merk weeral dat er sommigen eigenlijk geen plaats verdienen op dit forum,sorry

                  Comment


                  • #10
                    Re: spijtig

                    Man stop eens met zeveren aub en trek u terug achter uw overheidsbureautje!
                    Ge zijt gewoon de zoveelste onruststoker hier!
                    Als ge eens op mijn profiel zou kijken, dan zal je wel zien dat ik liever bezig ben met mijn foto's en dat ik me zelden of nooit in zulke dwaze discussies meng!

                    Ik erger me vooral aan mensen die zich enkel en alleen aanmelden om zulke discussies te starten!
                    Je hebt je binnenkomer alvast niet gemist!
                    Toon nu maar eens wat je kunt met een camera!
                    www.kdfotografie.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: spijtig

                      Oorspronkelijk geplaatst door sukay10 Bekijk bericht

                      Ik wil de forumleiding niet aanvallen maar er toch even op attent maken,als het mij opvalt dan moet het toch ook opvallen bij anderen
                      Daarvoor hebben ze een mooie functie op dit forum : PM , personal message ....Maak daar eens gebruik ipv er een apart topic voor aan te maken. Dit topic gaat dan ook op slot.
                      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                      Comment

                      Working...
                      X