Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Online trouwalbum printen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Online trouwalbum printen

    Hallo,

    Onlangs heb ik het foto-gedeelte van een bruiloft voor mijn rekening genomen. Ik ben druk aan het uitzoeken en bewerken, maar echter nog opzoek naar een goede site voor het online af laten drukken van het trouwalbum (30 x 30cm).

    Wie weet er een goede site? Ik heb al even op het forum rondgezocht en ik kom tot www.pixbook.net (echter wat primitieve software) en www.fotobuch.de (de site is helaas in het Duits en vrij duur).

    Iemand nog andere alternatieven??

    Mvg,

    Boxum56.
    Last edited by Boxum56; 2 juni 2008, 15:17.
    KM 5D, 18-70 3.5-5.6 / 17-70 2.8-4.5 / 28-75 2.8 / 50 2.8 / 75-300 4-5.6 / 2 Gb @ Velbon

  • #2
    Re: Online trouwalbum printen

    via http://www.extrafilm.be

    Maar ik weet niet of ze een uitgebreid gamma hebben.
    Teach me!
    Doe eens een bezoekje naar http://www.kinushi.net

    Comment


    • #3
      Re: Online trouwalbum printen

      Oorspronkelijk geplaatst door Boxum56 Bekijk bericht
      Hallo,

      en www.fotobuch.de (de site is helaas in het Duits en vrij duur).

      Iemand nog andere alternatieven??

      Mvg,

      Boxum56.
      Maar wel goede kwaliteit, goede software en vlekkeloze service. Ik had vorig jaar een album met een kleine beschadiging, werd zonder probleem vervangen.
      De software is ook in het Engels.

      Comment


      • #4
        Re: Online trouwalbum printen






        Prijzen van fotobuch vallen mee vind ik. Ik ben tevreden over hun service en boeken.
        Software is ook engelstalig.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Online trouwalbum printen

          Oorspronkelijk geplaatst door pocket Bekijk bericht
          Maar wel goede kwaliteit, goede software en vlekkeloze service. Ik had vorig jaar een album met een kleine beschadiging, werd zonder probleem vervangen.
          De software is ook in het Engels.
          Ik kan zo geen Engelstalige versie van hun software vinden; tijdens de installatie kies ik "English" en vervolgens is alles gewoon in het Duits.

          A3-prijs is standaard €79.95 voor 16 "seiten"", elke twee extra kost €2,-.
          Zijn dit gangbare prijzen?
          KM 5D, 18-70 3.5-5.6 / 17-70 2.8-4.5 / 28-75 2.8 / 50 2.8 / 75-300 4-5.6 / 2 Gb @ Velbon

          Comment


          • #6
            Re: Online trouwalbum printen

            Een A3 boek is ook wat anders dan een 30cmx30cm.
            Engels bij installatie slaat alleen op de installatie.
            In de software kan je ergens bij instellingen Engels kiezen. De volgende keer dat de software dan start is ie engelstalig.
            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

            Comment


            • #7
              Re: Online trouwalbum printen


              zelf nog niet getest, misschien kan iemand hier ook feedback geven mochten ze al van deze service gebruik hebben gemaakt...
              smile ! ...it confuses people ...

              Comment


              • #8
                Re: Online trouwalbum printen

                Ik heb er ééntje aangemaakt bij elka.be, levering gaat via de fotowinkel, niet slecht alleen de levering duurt meer dan 2 weken, het is wel een printversie. De fotomontages heb ik in Ps gemaakt op het bladzijde formaat, kan je volgens mij veel precieser werken.
                Mvg
                Luc
                350D, Sigma 18-200mm, 50mm f1.8, EX380
                http://www.flickr.com/photos/26621328@N05/

                Comment


                • #9
                  Re: Online trouwalbum printen

                  Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                  Een A3 boek is ook wat anders dan een 30cmx30cm.
                  Engels bij installatie slaat alleen op de installatie.
                  In de software kan je ergens bij instellingen Engels kiezen. De volgende keer dat de software dan start is ie engelstalig.
                  Ja klopt maar ze hebben geen 30 x 30 dus kwam ik uit bij A3. Ik heb hem inmiddels in het Engels, dus dat is al beter.
                  Is het niet zo dat A3 wat makkelijker is bij het maken van een trouwalbum (ondanks dat het traditionele album altijd 30 x 30 was/is) vanwege het standaardformaat van de foto's? Bij 30x30 valt er altijd zoveel weg omdat het vierkant is.

                  De andere site bekijk ik binnenkort ook nog even.

                  Gr en bedankt voor de hulp, Boxum56.
                  KM 5D, 18-70 3.5-5.6 / 17-70 2.8-4.5 / 28-75 2.8 / 50 2.8 / 75-300 4-5.6 / 2 Gb @ Velbon

                  Comment


                  • #10
                    Re: Online trouwalbum printen

                    die onlinealbums zijn voor vakaniekiekjes .. als je eenmaal gezien hebt hoe een "echt" album eruit ziet, desnoods zelf die van Asukabooks (nog relatief betaalbaar en toch al veel beter dan de online albums) dan wil je voor een trouwalbum geen printerpapier met het dynamisch bereik dat erbij hoort. Ik laat mijn trouwalbums afdrukken op fotopapier dat ingebonden wordt. perfecte kwaliteit (maar wel een totaal andere prijsklasse)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Online trouwalbum printen

                      Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
                      die onlinealbums zijn voor vakaniekiekjes .. als je eenmaal gezien hebt hoe een "echt" album eruit ziet, desnoods zelf die van Asukabooks (nog relatief betaalbaar en toch al veel beter dan de online albums) dan wil je voor een trouwalbum geen printerpapier met het dynamisch bereik dat erbij hoort. Ik laat mijn trouwalbums afdrukken op fotopapier dat ingebonden wordt. perfecte kwaliteit (maar wel een totaal andere prijsklasse)
                      hallo,
                      via wat laat jij de trouwalbums afdrukken als ik vragen mag?

                      vriendelijke groetjes

                      nele

                      Comment


                      • #12
                        Re: Online trouwalbum printen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kinushi Bekijk bericht
                        via http://www.extrafilm.be

                        Maar ik weet niet of ze een uitgebreid gamma hebben.
                        Vind ik persoonlijk minder voor een trouwalbum.
                        Op de achterkant staat hun naam.
                        Dat kan je niet aan je klanten geven ...

                        Comment

                        Working...
                        X