Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The 123 of digital imaging Interactive e-book

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The 123 of digital imaging Interactive e-book

    Op de BD-nieuwspagina staat het volgende :

    - De in Singapore wonende Belg Vincent Bockaert bracht onlangs een update uit van zijn E-book. Bestel het E-book "The 123 of digital imaging Interactive e-book" via deze link en steun belgiumdigital.com
    Heeft iemand al de full-versie van dit "e-book" binnengehaald ? En indien zo, is dit interessant ?

    Ik heb de (nogal beperkte) demoversie gedownload. De grafische vormgeving valt mij wat tegen, maar misschien is de inhoud wel interessant !?!

    Gaan kijken kan zeker geen kwaad - want naar het schijnt steunen we zo BD, en dat is toch mooi meegenomen, niet ?

    Gegroet, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

  • #2
    Hallo Kariboe

    Ik heb de full versie (er is ondertussen al een gratis update). De inhoud is zeker interessant, en vlug en handig terug te vinden. De auteur werkt ook in twee levels (beginner en gevorderden). Er zitten ook een aantal tips in voor photoshop en elements. Dan langs de andere kant, veel van die zaken zijn hier (BD) ook terug te vinden.
    Ik kan het eigenlijk aanraden en de prijs is ook niet overdreven, ongeveer 36 euro.
    Een nadeel: een gewoon boek leest nog altijd handiger dan een computerscherm.

    Groetjes
    Jean.
    35 mm is wat we zien, 50 mm wat we willen zien.

    Comment


    • #3
      Thanks, Plimsol

      Vriendelijke groet,
      Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #4
        Wel, ik heb de versie ontvangen. Al heb ik nog niet echt tijd gehad om het te bekijken. Wat me wel opvalt :

        - Copieerbeveiliging. Werkt met een computercode. Bij opstarten krijg je een code (op basis van je computer) welk je moet doorsturen. Daarna een activatiecode. Op die manier kan ik het dus al niet op mijn desktop & laptop zetten.

        - Zoals je zelf al aanhaalt, de grafische vormgeving is ook niet echt een topper lijkt me.

        Over de inhoud kan ik nog niet veel zeggen. Ik probeer hier echter binnenkort verandering in te brengen. Met een soort mini review.

        En de steun, die mag je voor mijn part gerust weten. Als je via de link een exemplaar koopt krijgen we er 5$ voor. Dus rijk zullen we wel niet worden. In de veronderstel dat je natuurlijk niet klinkte op de URL bij dpreview. Anders eerst cookie's wissen.

        mvg,
        peter

        Comment


        • #5
          Peter, ben je gek - klikken op een link bij dpreview als het kan op ons eigenste BD...

          Enfin, ik hou je mini-review in de gaten.
          En Peter... bedankt op voorhand

          Gegroet, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment

          Working...
          X