Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monitor aankopen in het buitenland?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Monitor aankopen in het buitenland?

    Na heel wat wegen en wikken heb ik besloten om een EIZO CG222W aan te schaffen.

    Zoekwerk op internet geeft behoorlijk wat prijsverschillen in een aantal Europese landen.
    Bvb in Zwitserland 825-900 euro tegen een gemiddelde van 1100 euro in België. Beide btw inclusief.

    Heeft er iemand ervaring, of voldoende kennis, met aankoop in het buitenland?
    - blijft de garantie van 5jaar lopen?
    - wat met installatiesoftware (ik wil liefst engelstalig installeren)

    En verder: Waar moet ik op letten... tips...

    Ik vertrek half juni met de auto naar Italië en kan dus eventueel het scherm ter plaatse kopen.

    Alvast dank voor de constructieve bijdrage.
    Canon Gear&Glass - Studio28 - BBR

  • #2
    Re: Monitor aankopen in het buitenland?

    Oorspronkelijk geplaatst door gilors Bekijk bericht
    Na heel wat wegen en wikken heb ik besloten om een EIZO CG222W aan te schaffen.

    Zoekwerk op internet geeft behoorlijk wat prijsverschillen in een aantal Europese landen.
    Bvb in Zwitserland 825-900 euro tegen een gemiddelde van 1100 euro in België. Beide btw inclusief.
    Zwitserland hoort niet bij de EU dus ik weet niet wat er gebeurt als ze je bij de grens aanhouden. De kans is klein natuurlijk. Ik heb zelf twee Eizo's 2410 in Duitsland ergens voorbij Keulen opgehaald. Besparing toen zo'n 800 euro samen. De garantie blijft en de software kun je van de site in het Engels downloaden.

    Wel in de winkel testen op foute pixels want tot een bepaald aantal valt het niet onder de garantie terwijl je 'm in de winkel gewoon kunt laten staan en een andere nemen.

    Comment

    Working...
    X