Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Genius of photography

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Genius of photography

    Hallow,

    gisteren was ik op de tv aant zappen, en ik ontdekte dat er op canvas een zesdelige serie loopt genaamd: Genius of photography, elke donderdag te zien van 22.05 tot 23.05 , het zijn geen hedendaagse fotografietechnieken. Ik heb het gisteren nog maar half gezien dus of het echt goed is weet ik niet, maar ik dacht: dit mag ik toch wel even vermelden voor de geinteresseerden, vandaar.
    Gisteren was trouwens aflevering 4, nog maar twee te gaan dus.

    edit: blijkbaar is er reeds een topic over gestart op 8 mei, sorry!
    Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
    BLOG

  • #2
    Re: Genius of photography

    Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Magic Bekijk bericht
    Hallow,

    gisteren was ik op de tv aant zappen, en ik ontdekte dat er op canvas een zesdelige serie loopt genaamd: Genius of photography, elke donderdag te zien van 22.05 tot 23.05 , het zijn geen hedendaagse fotografietechnieken. Ik heb het gisteren nog maar half gezien dus of het echt goed is weet ik niet, maar ik dacht: dit mag ik toch wel even vermelden voor de geinteresseerden, vandaar.
    Gisteren was trouwens aflevering 4, nog maar twee te gaan dus.
    Heb al 2 afleveringen gezien. Leuk om eens naartoe te kijken maar 't programma is bij momenten wel ergerlijk. Veel van die geinterviewde fotografen en commentatoren kunnen soms nogal opgeblazen doen . Je moet het natuurlijk maar kunnen verkopen hé.

    Deze vind ik veel leuker : http://shorpy.com
    Last edited by hvr_oosterzele; 30 mei 2008, 14:46.

    Comment


    • #3
      Re: Genius of photography

      Ik heb de eerste aflevering opgenomen en sindsdien telkens vergeten, totdat ik gisteren ook toevallig eens aan het zappen was en op die aflevering uitkwam.

      Dan maar eens bekeken of ik de serie van Internet kon downloaden, heb ondertussen al 71% van de complete serie binnen.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #4
        Re: Genius of photography

        Ik heb deze geprogrammeerd op mijn DVD recorder.
        Heb ondertussen al vier afleveringen geloof ik.
        Moet ze zelf nog bekijken, nog geen tijd gehad.

        Hans
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

        Comment

        Working...
        X