Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Besteld bij PIN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Besteld bij PIN

    Hey,

    Ik heb zondag namiddag een CF kaartje besteld bij PIN. Heb nog steeds geen tracking nummer gekregen. Ik heb dan gisteren een mail gestuurd als alles in orde was en ik kreeg als antwoord dat het in het systeem zit en dat ze zo snel mogelijk alles afhandelen. Vandaag dinsdagavond, heb ik nog steeds geen mail gekregen met tracking nummer. Heeft nog iemand besteld en duurt dit ook zo lang? Service van PIN is uitstekend, dat weet ik, maar begin me nu toch wat ongerust te voelen.
    "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

  • #2
    Originally posted by huibke
    Hey,

    Ik heb zondag namiddag een CF kaartje besteld bij PIN. Heb nog steeds geen tracking nummer gekregen. Ik heb dan gisteren een mail gestuurd als alles in orde was en ik kreeg als antwoord dat het in het systeem zit en dat ze zo snel mogelijk alles afhandelen. Vandaag dinsdagavond, heb ik nog steeds geen mail gekregen met tracking nummer. Heeft nog iemand besteld en duurt dit ook zo lang? Service van PIN is uitstekend, dat weet ik, maar begin me nu toch wat ongerust te voelen.
    Oei, nee, da's niet normaal...
    Er zal iets aan de hand zijn.
    Normaal heb je dat nummer één tot twee dagen later en de levering vier dagen later.
    Het zal wel in orde komen.

    Comment


    • #3
      Vasa leeft nochtans nog . Heb vanmorgen een mail gestuurd met wat vragen rond X-drive, en een paar minuten later reply. Greetz.
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #4
        Ja, op mijne mail heeft hij dezelfde dag (avond) ook gereageerd, dat is het niet, maar ik heb gewoon de 2de mail nog niet gekregen.
        "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

        Comment


        • #5
          Op woensdag 11/06/03, 14.15h heb ik een X-drive II (20 Gig) + CF-kaartje van 256 MB besteld bij PIN.
          Donderdag een mailtje van Vasa met de melding dat de HD van 20 GIG terug binnen kwamen. Op maandag terug een mailtje met het tracking-nummer. Vandaag waarschijnlijk in mijn bezit.

          Airwaybill
          Nummer Service Area
          Oorsprong Service Area
          Bestemming Status

          --------------------------------------------------------------------------------

          Melbourne - Australia Brussels - Belgium Vertrokken vanuit DHL station te London-Heathrow - UK vanaf: juni 17, 2003 21:00




          Detailrapport


          Datum Tijd Locatie
          Service Area Checkpoint Details

          --------------------------------------------------------------------------------

          juni 16, 2003 14:34
          Melbourne - Australia Zending opgehaald
          juni 16, 2003 19:34
          Melbourne - Australia Vertrokken vanuit DHL station te Melbourne - Australia
          juni 16, 2003 20:07
          Melbourne - Australia Aangekomen in DHL station te Melbourne - Australia
          juni 16, 2003 23:37
          Melbourne - Australia Vertrokken vanuit DHL station te Melbourne - Australia
          juni 17, 2003 19:30
          London-Heathrow - UK Aangekomen in DHL station te London-Heathrow - UK
          juni 17, 2003 21:00
          London-Heathrow - UK Vertrokken vanuit DHL station te London-Heathrow - UK
          Groetjes,
          Frank

          Comment


          • #6
            Juist ene mail gehad met het tracking nummer. Niet dat ik twijfelde aan PIN, maar het duurde toch wat langer als gewoonlijk.
            Weet iemand ook als ik het pakje nog deze week mag verwachten? Werk dhl ook op zaterdag ?
            "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

            Comment


            • #7
              Originally posted by huibke
              Juist ene mail gehad met het tracking nummer. Niet dat ik twijfelde aan PIN, maar het duurde toch wat langer als gewoonlijk.
              Het is mij eens overkomen dat de mail die Vasa stuurde met het tracking number niet toegekomen was... (tja, email niet niet 100% waterdicht, hij zei dat het soms nog voorkomt. Vermits ik al een paar dagen had gewacht, kreeg ik het trackingnumber van Vasa wat later, en nog dezelfde dat kwam het pakje toe. )

              Weet iemand ook als ik het pakje nog deze week mag verwachten? Werk dhl ook op zaterdag ?
              Ik denk niet dat ze op zaterdag leveringen uitvoeren (tenzij het van die heel dringende verzendingen zijn). Vrijdag zal nipt zijn, maar je weet nooit...


              Jörg
              Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

              Comment


              • #8
                Wat is de url van PIN ?

                Comment


                • #9
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #10
                    Ik heb dinsdagmiddag een x-drive besteld bij pin, heb wel een confirmatie email gehad dat mijn betaling goedgekeurd is, maar heb ook nog geen tracking number gehad.
                    http://www.vannecke.be
                    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                    Comment


                    • #11
                      Er komt toch al beweging in zie ik, maar als ik het nog deze week ontvang, daar ben ik niet zeker van.

                      juni 18, 2003 18:00
                      Melbourne - Australia Zending opgehaald
                      juni 18, 2003 19:29
                      Melbourne - Australia Vertrokken vanuit DHL station te Melbourne - Australia
                      juni 18, 2003 19:56
                      Melbourne - Australia Aangekomen in DHL station te Melbourne - Australia
                      juni 18, 2003 22:43
                      Melbourne - Australia Vertrokken vanuit DHL station te Melbourne - Australia
                      "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                      Comment


                      • #12
                        Kan je niet tegengaan, dan heb je hem de helft sneller
                        Heb je ook nog iets van de wereld gezien
                        http://www.vannecke.be
                        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                        Comment


                        • #13
                          Hmmm, ik denk dat Vasa dit forum leest, zopas een mail gekregen met tracking nummer.

                          @VASA, i've got the number :
                          http://www.vannecke.be
                          Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                          Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                          Comment


                          • #14
                            Ik kan de kaart tegengaan ja.
                            Maar ja, dan heb ik mijn kaart,maar geen camera. Ik ben aan het wachten op de G5, dus....

                            Dan zal het druk zijn bij PIN, als het nu wat langer duurt eer we de mail van de tracking nummer krijgen.
                            "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                            Comment


                            • #15
                              @Huibke, ik zou normaal gezien de bestelling 1 dag later moeten hebben dan jou. Want dit is mijn track - gedoe.
                              June 19, 2003 17:56 Melbourne - Australia Shipment picked up
                              June 19, 2003 20:00 Melbourne - Australia Arrived at DHL facility in Melbourne - Australia
                              June 19, 2003 22:30 Melbourne - Australia Departed from DHL facility in Melbourne - Australia

                              PS Hoever zit de jouwe al
                              http://www.vannecke.be
                              Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                              Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                              Comment

                              Working...
                              X