Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Industriële locatie gezocht in Mechelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Industriële locatie gezocht in Mechelen

    Ik ben op zoek naar een locatie in Mechelen voor een trouwreportage. De stijl die ik zou willen is: industrieel en/of verlaten, een beetje urban exploration style. Het moet dus met toestemming toegankelijk zijn, want ik wil niet in de problemen geraken op iemands huwelijk.

    Voorbeelden van locaties die geschikt zouden zijn, maar niet in de buurt van Mechelen liggen: de mijnen van Waterschei en Beringen, de gebouwen van het Landbouwbelang in Maastricht,...

    Weet iemand iets leuks? Een verlaten gebouw? Een oude kerk? Een muur met graffiti? Eventueel een dak van een oud gebouw dat toegankelijk is? Een stuk ongebruikte autostrade? Het mogen zowel buiten- als binnenlocaties zijn. Een beetje urban exploration toestanden.

    Indien er ook ideeën zijn voor andere locaties die fotografisch interessant zijn, zijn die uiteraard ook welkom. Eventueel mooie bruggen, moderne architectuur,...
    www.focusfotografie.be
    www.facebook.com/eviwilmus

  • #2
    Re: Industriële locatie gezocht in Mechelen

    Zou 'Het Zegel' niet iets zijn voor jou?
    Mvg Tim

    Comment


    • #3
      Re: Industriële locatie gezocht in Mechelen

      Als ik me niet vergis , maar in Boortmeerbeek aan het station staat een lege fabriek.Weet wel niet of je daar binnen kan ma 't heeft wel iets vind ik.

      Edit:Heb even op google gezocht.Die fabriek blijkt de Malterie te zijn.Er zijn foto's van te vinden.
      En Boortmeerbeek is niet ver van Mechelen af he ;-)
      Last edited by Micro; 29 mei 2008, 23:16. Reden: extra info

      Comment


      • #4
        Re: Industriële locatie gezocht in Mechelen

        Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk bericht
        Als ik me niet vergis , maar in Boortmeerbeek aan het station staat een lege fabriek.Weet wel niet of je daar binnen kan ma 't heeft wel iets vind ik.

        Edit:Heb even op google gezocht.Die fabriek blijkt de Malterie te zijn.Er zijn foto's van te vinden.
        En Boortmeerbeek is niet ver van Mechelen af he ;-)
        't is er vrij donker... dus zorg dat je goed voorzien bent van licht... strobist-way
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #5
          Re: Industriële locatie gezocht in Mechelen

          Misschien niet derect wat je zoekt maar het parkhotel, een gebouw van 2 verdiepingen vanuit de jaren 70 staat er nog steeds. Het is een begin van een ruwbouw. Op Flickr.com onder de vermelding parkhotel vind je er foto"s van.
          Als je mmer info wil kan ik je die wel bezorgen.
          mvg
          Marc

          Comment


          • #6
            Re: Industriële locatie gezocht in Mechelen

            Een andere verlaten locatie is het oude openluchtzembad van het domein Hofstrade. Ook een plaats waar men weg kan met oude vervlogen glorie.

            Comment

            Working...
            X