Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

trommelen op z'n turks

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • trommelen op z'n turks


    +++++++++++++++

    Last edited by vinstermik; 8 november 2010, 22:28.

  • #2
    Re: trommelen op z'n turks

    'k zal als eerste posten.
    Persoonlijk vind ik dit niet de beste foto uit je collectie.
    De foto sprak mij meer aan nadat ik door je collectie heb gesurfd (zie link bovenaan).
    Misschien enkele foto's erbij plaatsen uit je collectie om een sprekender geheel te maken. Verder vind ik het een knappe reportage.

    Sven

    Comment


    • #3
      Re: trommelen op z'n turks

      Ik deel dezelfde mening
      Deze - overigens prachtige show (en imo nóg indrukwekkender in zijn thuisland, vorig jaar in het theater van Aspendos) - komt met deze foto niet tot zijn recht
      Canikon 40D - D200, D300

      Comment


      • #4
        Re: trommelen op z'n turks

        Oorspronkelijk geplaatst door timmersv Bekijk bericht
        'k zal als eerste posten.
        Persoonlijk vind ik dit niet de beste foto uit je collectie.
        De foto sprak mij meer aan nadat ik door je collectie heb gesurfd (zie link bovenaan).
        Misschien enkele foto's erbij plaatsen uit je collectie om een sprekender geheel te maken. Verder vind ik het een knappe reportage.

        Sven
        Bedankt voor de reactie. 't Is misschien niet de beste, daar kan ik inkomen. Voor mij is het een kwestie "het moment" vast te leggen van deze dans. Live gaat het zo vlug dat je niet echt ziet wat er gebeurt. En dit vond ik een moment waar je dit kon mee laten bekijken. 't Is zo eens iets anders Dat de show wervelend, kleurrijk en spectaculair is moet ik beamen. Wil iemand een naar zijn smaak betere zoeken de link staat hier bovenaan de foto.

        Comment

        Working...
        X