Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digital Photo - June 2003

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digital Photo - June 2003

    Beste,

    'k Heb thuis twee keer het meest recente magazine van DigitalPhoto (June 2003) liggen. Hetgene ik reeds gelezen heb ga ik natuurlijk houden. Het andere, nog perfect in plastiekje ingepakt en met cd erbij, kan ik misschien doorverkopen ?

    Hier alvast een foto van de cover:


    Merk op: Dit is hier geen verkoopstunt! 'k Zit nu echter met twee keer hetzelfde magazine...

    Laat gerust iets weten indien er iemand geinteresseerd is.
    Panoramix

  • #2
    Van waar zijt ge ergens panoramix ?
    Simkin.

    portfolio: http://www.megapixel.tk

    Comment


    • #3
      Bedankt voor de toffe reacties,

      het magazine wordt een dezer dagen naar Huibke verzonden, aangezien die als eerste gereageerd heeft.

      Ter info: ik ben van Zottegem (Belgie).
      Panoramix

      Comment


      • #4
        voor de mensen in omgeving Leuven, hij is ook beschikbaar in de IMS (diestsestraat, naast de esprit). De winkel binnengaan, rechtdoor lopen en bijna vanachter aan je linkerkant ligt hij op een tablet.

        Tom
        --Canon PS A40--
        --BD0180BE--

        Comment


        • #5
          Iemand een idee waar die in het Brugse te krijgen is ?
          Simkin.

          portfolio: http://www.megapixel.tk

          Comment


          • #6
            @ denTomme en andere Leuvenaars

            Ook in de kiosk op het Foch plein mocht het bij IMS niet meer voorradig zijn.

            Jo(han)

            Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

            Comment


            • #7
              Originally posted by dentomme
              voor de mensen in omgeving Leuven, hij is ook beschikbaar in de IMS (diestsestraat, naast de esprit). De winkel binnengaan, rechtdoor lopen en bijna vanachter aan je linkerkant ligt hij op een tablet.
              Mja, ik vraag me eigenlijk af : wat hebben ze daar NIET eigenlijk ?

              Henk

              Comment


              • #8
                Weet ook iemand misschien waar dit blad in Nederland te koop is? Bij voorkeur omgeving Alkmaar.
                Groeten, Eric

                Nikon Coolpix 8800
                Fuji S602 Zoom

                Comment


                • #9
                  Zoals reeds in een andere post gezegd blijf ik van mening dat het echter de moeite loont om een abonnement te nemen want dan betaal je ongeveer £60 (= 92.21 euro) per jaar dus ongeveer 7.7 euro per magazine wat toch een redelijke besparing is gezien men in België 5 euro of meer durft vragen. Je ontvangt ook nog een geschenk ter waarde van £25 (=60 euro)- een lowepro cameratas. Toch wel de moeite waard denk ik.

                  Abonneren kan via http://www.emapmagazines.co.uk/ maar ik heb telefonisch een abonnement genomen nadat ik het magazine gedurende enkele maanden had laten opsturen door iemand in Schotland.
                  Alles is vlot gegaan en ik ontving de cameratas na ongeveer twee weken en ontvang nu elke maand het magazine thuis.

                  Comment


                  • #10
                    Ik wilde al eens vragen of dat gemakkelijk ging moest ik daar een abo op nemen, maar blijkbaar wel. Ik wacht op mijn exemplaar van Panoramix en dan beslis ik als ik een abo neem. Ik heb gisteren 3 magazines gekocht van fotografie nl. Zoom,Foto@beeld en Fotografie. Alle 3 nederlandstalige tijdschriften, maar niet echt fantastisch vind ik. Had ik vorige week Practcal Photography gekocht, engelse talig, en dat vond ik zeer goed. En zo blijf ik ook wat mijn engels oefenen
                    "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                    Comment


                    • #11
                      Ik vind Digital Photo het beste (engelstalig) magazine in dit genre op de markt. Een groot pluspunt is dat de CD bij het magazine niet beladen is met alweer een shareware versie van dit programma en een demo van dat programma, maar vol staat met "video lessen" en tests van toestellen. De videolessen zijn uiterst handig om bepaalde technieken in PS te leren. Buiten Photoshop maken ze ook gebruik van Photoshop Elements en Paint Shop Pro. Alle in het magazine behandelde projecten en voorbeelden kunnen nagedaan worden met de foto's die op de CD staan. Voor iemand die interesse heeft voor fotobewerking via Photoshop een MUST. (denk nu niet dat ik een percentje krijg omdat ik heir reclame maak voor dit magazine, ik vind het gewoon heel goed

                      Comment


                      • #12
                        Raar dat men nog altijd graag een "tijdschrift" in handen heeft, terwijl je vrijwel alles kan vinden op het net!?
                        Maar je kan ook niet overal je computer meesleuren, niewaar !?


                        groetjes
                        Lukathi
                        Groetjes

                        Lukathi

                        Comment


                        • #13
                          Code:
                          Maar je kan ook niet overal je computer meesleuren, niewaar !?
                          Oh jawel zulle.... nu al met de portable het huis door... Alhoewel op het toilet, als hij begint warm te worden op uw blote knieeën.... beter wachten tot de tablet pc betaalbaar wordt En als men binnenkort overal nog wifi punten ter beschikking gaat stellen zoals luchthaven en tankstations en spoorwegstations (in hasselt is het nu schijnbaar al mogelijk om overal draadloos op het internet te gaan).....

                          wat ik wou zeggen ge kunt gerust overal uw pc meesleuren, geconnecteerd op internet.... maar papier heeft nog teveel charme om het laten links te liggen
                          To make your dreams come true, wake up

                          Comment


                          • #14
                            Inderdaad papier heeft nog veel charmes, ik lees onder andere Netwerk, EOS, ... en koop dan nog andere magazines waarin er informatie staat over digitale fotografie...

                            Is digital photo een goed magazine, anders zou ik het me ook wel eens aanschaffen?

                            Comment


                            • #15
                              Mag ik eens vragen hoe gevorderd de onderwerpen zijn. ik was te laat bij panoramix zodat ik ook een proef-exemplaar had kunnen inkijken, bij mij in de buurt heb ik het nog niet gezien, maar ga geen abo nemen op iets wat misschien te 'gewoon' is, ik ben al aangesloten bij een Photoshop-vakvereniging en daar hebben wij een top-tijdschrift van.

                              Kan iemand zo eens een pagina (of pagina's) van een les inscannen ? En een lijstje met onderwerpen ?
                              ToM.___ //Fuji s602.
                              www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                              It goes to 11 you know? 1 louder.

                              Comment

                              Working...
                              X