Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peter of meter gezocht!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Peter of meter gezocht!

    Hoi,

    ik duik hier af en toe op op het forum en leer uitermate veel bij op korte tijd, echt niet te geloven!
    En de behulpzaamheid op deze site is prachtig en heel uitzonderlijk!
    Chapeau BD!!!

    Maar wat ik nu eventjes wilde vragen is het volgende:
    aangezien ik een leek ben en volop ah studeren ben thuis en op het BD forum
    heb ik soms toch nog echte "domme" vragen en aangezien ik niet publiekelijk wil afgaan of van het forum wil gesmeten worden wegens "te dom" had ik graag eens gehoord of er iemand mijn peter/meter zou willen zijn...
    Iemand aan wie ik echt de domste vragen kan en mag stellen en die het forum dus ook kent zodat we makkelijk kunnen verwijzen naar topics vh forum.

    Iemand die zich geroepen voelt?
    PM mij dan aub even...

    DANK U!!!
    Dikke knuf! Eve'ke -xxx-
    Canon EOS450D - EF-S 18-55 | Sigma 150mm F2.8 APO MACRO DG
    Check: www.rediers.be/gallery - gratis fotoalbums met "direct linking"

  • #2
    Re: Peter of meter gezocht!

    Vragen stellen doe je best op het forum zelf, hoe dom de vragen ook lijken te zijn. Op die manier kan een ander het antwoord ook lezen, en de zoekmachine slaat alles op.

    Die zoekmachine kan je zelf ook gebruiken, als je denkt dat een vraag zo eenvoudig is dan heeft iemand anders ze waarschijnlijk al gesteld.

    Dave
    pixelpusher

    Comment


    • #3
      Re: Peter of meter gezocht!

      Domme vragen zijn er niet en je bent nooit te oud of te wijs om iets te leren.
      Dus stel gerust je vragen hier op het forum, er zullen nog anderen zijn die er baat bij hebben.
      Mvg,
      SW
      BD1071BE

      Comment


      • #4
        Re: Peter of meter gezocht!

        Domme vragen bestaan niet. Domme antwoorden daarentegen....
        Zoals al aangegeven is het doel van BD voor vele mensen (zoals ikzelf) bijleren a.d.h.v. commentaar van anderen.

        Gouden tip hierbij is alvast: Leer kritiek aanvaarden.
        Sommige van de BD leden, leven van 'negatieve kritiek'. Laat je zeker niet meeslepen in hun spel, maar luister naar de anderen.

        En vooral: Wees niet bang om te posten (Beginnerswat jij zelf goed genoeg vind. De commentaren zullen misschien soms kritisch zijn, maar de adviesen zullen meestal ook nuttig zijn. (Beginnershoek is een absolute aanrader)

        En vooral: Blijven oefenen en wees kritisch voor jezelf.
        .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
        ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

        Comment


        • #5
          Re: Peter of meter gezocht!

          Je zou er versteld van staan hoeveel er hier nog rondlopen met dezelfde "domme" vragen en/of het antwoord er niet op weten

          Eerst de zoekfunctie gebruiken, raak je er dan niet aan uit, gewoon de vraag hier op het forum stellen
          Nikon D80 / Sony DSC-H5

          Comment


          • #6
            Re: Peter of meter gezocht!

            Hi mede-BD'ers!!!

            alvast bedankt voor alle toffe reacties!
            Ik denk dat ik ondertussen wel een oplossing gevonden heb

            Dank u!!!
            Dikke knuf! Eve'ke -xxx-
            Canon EOS450D - EF-S 18-55 | Sigma 150mm F2.8 APO MACRO DG
            Check: www.rediers.be/gallery - gratis fotoalbums met "direct linking"

            Comment


            • #7
              Re: Peter of meter gezocht!

              mijn email-adres en GSM-nummer hebt ge ook he Eve'ke (of dat was misschien die oplossing dat ge mij gevonden hebt op het forum? )

              als er dingen zijn hoor ik het wel maar volg het forum ook redelijk dicht op de voet dus lees ik het hier ook wel
              Last edited by Hans Swolfs; 11 juni 2008, 08:09.
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

              Comment

              Working...
              X