Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma

    Hallo,

    Ik heb problemen met mijn Sigma 100-300 f/4 ex.
    Nu zou ik de lens graag eens laten nakijken.

    Sigma heeft een Service-balie in nederland. http://www.sigma-benelux.nl/contact/

    Hebben zij er ook 1 in belgie?



    mvg,

  • #2
    Re: Sigma

    nope.. hebben alleen die in nederland...
    Last edited by Guest13; 25 mei 2008, 13:18. Reden: aanpassing tekst

    Comment


    • #3
      Re: Sigma

      Ai das wel minder.


      Na nog wat gezocht te hebben heb ik toch een adres van sigma in belgie gevonden. http://www.goudengids.be/detailssear...043_2630_00000

      Nu heb ik ook nog een factuur van sigma gevonden en hier staat ook bovenstaand adres op.

      Echter op de site van sigma vind ik hier niks over terug.



      mvg,

      Comment


      • #4
        Re: Sigma

        de herstellingsdienst is echter in holland... filialen zullen er in Belgie nog zijn .. maar hij moet naar Holland gestuurd worden in geval van reparatie:
        SIGMA BENELUX LENZEN
        Marc Huyberechts Product-manager SIGMA BENELUX
        Sigma Benelux Overijsselhaven 143
        NL-3433 ph Nieuwegein

        sigma.benelux@skynet.be

        tél : 015/27.03.35
        tél 2 : 0475/61.78.69.
        fax : 010/65.19.01
        téléphone portable : 0475/61.78.69.
        Last edited by Guest13; 25 mei 2008, 13:19. Reden: aanpassing tekst

        Comment


        • #5
          Re: Sigma

          Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
          lens was toen 3 jaar oud en hij verteld me dat hij tot 10 jaar oud zou kunnen zijn en niet meer te maken....
          Het kan toch best dat de lens 7 jaar oud was toen jij hem kocht, hij kan toch gewoon 7 jaar in de winkel gestaan hebben. De leeftijd van een lens start niet bij de koopdatum. Het valt waarschijnlijk makkelijk terug te tracen via het serienummer.

          Er wordt gevraagd om servicepunt in België en niet om jouw frustraties. Één keer is genoeg.....
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: Sigma

            Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
            Het kan toch best dat de lens 7 jaar oud was toen jij hem kocht, hij kan toch gewoon 7 jaar in de winkel gestaan hebben. De leeftijd van een lens start niet bij de koopdatum. Het valt waarschijnlijk makkelijk terug te tracen via het serienummer.

            Er wordt gevraagd om servicepunt in België en niet om jouw frustraties. Één keer is genoeg.....
            Wel ik hoop dat jij nooit problemen krijgt met een lens....
            heb dus mijnen tekst aangepast, en dat laten staan wat relevant was voor den TS... ik hoop dat de TS het gelezen heeft dat het niet altijd rozengeur en manenschijn gaat zijn....
            En dan nog als laatste @hjanssen :
            originele post van hen :

            Daar in die tijd sprak men amper over digitaal ( productie Japan voor deze lens zou wel eens 8 a 10 jaar kunnen zijn )

            Dus kunnen ze het daar blijkbaar NIET traceren aan de hand van het serienummer....

            En nu stop ik hier in deze topic...
            Sigma kan alleen hersteld worden in Nederland... en kan alleen opgestuurd worden via nen dealer.. men kan dit niet als privaat persoon..
            en het adres .. staat hierboven.

            Comment

            Working...
            X